רגע לפני אישור האכלוס: 3,000 מ"ר במגדל SKY TOWER בת"א נרכשו בכ-87 מיליון שקל על ידי קבוצת חכם

הקבוצה מתעתדת לרכוש עוד 1,000 מ"ר במגדל בימים הקרובים – ומכריזה כי עד לסוף השנה תחזיק ב-10,000 מ"ר שטחי משרדים • SKY TOWER, על 31 קומותיו, צפוי לקבל טופס 4 בעוד כחודש

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם חסן ערפה בתל אביב (3Dvision)הדמיית מתחם חסן ערפה בתל אביב (3Dvision)

חברת הנדל"ן המניב, קבוצת חכם, הודיעה היום (ה') על השלמת רכישה של יותר מקומה וחצי במגדל SKY TOWER החדש במתחם חסן ערפה (מתחם יצחק שדה) – תמורת סכום כולל של כ-87 מיליון שקל. בהודעה מוסרת החברה כי רכשה 3,000 מ"ר במגדל, מכמה בעלים פרטיים, ברמת מעטפת. 

מטרת החברה היא לאחד את כל השטח שנרכש במגדל לכמה קומות ספורות, לבצע את עבודות הגמר ולהשכיר זאת לחברות בתחום ההייטק. "חלק מהאסטרטגיה של החברה בתחום הוא הנגשה של המשרדים לציבור הפרטי, ובכוונתה להעמיד 25% מהשטח למשקיעים פרטיים קטנים", נמסר בהודעה.

מטרת החברה היא לאחד את כל השטח שנרכש במגדל לכמה קומות ספורות, לבצע את עבודות הגמר ולהשכיר זאת לחברות בתחום ההייטק. "חלק מהאסטרטגיה של החברה בתחום הוא הנגשה של המשרדים לציבור הפרטי, ובכוונתה להעמיד 25% מהשטח למשקיעים פרטיים קטנים"

בימים הקרובים אמורה החברה לחתום על חוזה עם בעלים נוספים, לרכישת עוד 1,000 מ"ר בפרויקט SKY TOWER. בחמש השנים האחרונות רכשה קבוצת חכם כ-3,000 מ"ר משרדים נוספים במרכזי עסקים בתל אביב. כך למשל, היא מחזיקה במשרדים במגדל רסיטל, במגדל אקרו , במגדל WE ובמגדל בסר 4.

מגדל SKY TOWER הוקם במסגרת קבוצת רכישה , ועומד לקבל טופס 4 בעוד כחודש, כך על פי ההערכות. הוא יציע 31 קומות ו-37,000 מ"ר בנויים, כחלק מהקומפלקס החדש במרכז תל אביב, בין הרחובות המסגר, יצחק שדה, דרך מנחם בגין ודוד חכמי. הקומפלקס כולו מתוכנן להציע 14 מגדלים בני 30 קומות ויותר.

נציין כי בפברואר השנה הודיעו החברות אקרו נדל"ן יובלים והפניקס, על רכישה של קרקע נוספת במתחם, בשטח דונם אחד, תמורת 73 מיליון שקל. שלוש החברות מחזיקות, יחד ולחוד, בשבעה דונמים במתחם, ואילו אקרו נדל"ן השקיעה עם שותפיה השונים כמיליארד שקל במתחם זה. 

יותם בן חמו, מנכ"ל משותף בקבוצת חכם: "בתקופת הקורונה בזמן שהמשקיעים ברחו מתחום המשרדים, אנחנו הגדלנו את ההשקעה. כשאנחנו מנתחים את שוק הנדל"ן אנחנו לוקחים בחשבון את שוק המגורים, המשרדים, המסחר, המלונות הפארקים ושירותי הקהילה לתושבים, כי רק כך אפשר להבין את הפוטנציאל בשוק המשרדים - שלדעתי נמצא עדיין בחסר. 

בזמן משבר הקורונה הייתה הזדמנות לרכוש משרדים במחיר מוזל בגלל המשבר. היום, אחרי שנה וחצי, המחירים עלו ב-20% ועדיין, לפי האנליטים שלנו, אנו מבינים ששוק המשרדים בת"א מציע עדיין מחירים זולים.

אנחנו מתמקדים בתקופה הנוכחית במתחם חסן ערפה מתוך אמונה שהוא הולך להשיא את התשואה הגבוהה בתל אביב, בעיקר בזכות עירוב השימושים שהוא מציע, ומטרתנו היא להגדיל את הניהול ואת החזקת המשרדים ב-10,000 מ"ר בשנה הקרובה"

אנחנו מתמקדים בתקופה הנוכחית במתחם חסן ערפה מתוך אמונה שהוא הולך להשיא את התשואה הגבוהה בתל אביב, בעיקר בזכות עירוב השימושים שהוא מציע, ומטרתנו היא להגדיל את הניהול ואת החזקת המשרדים ב-10,000 מ"ר בשנה הקרובה".

קבוצת חכם עוסקת באיתור, ברכישה, בניהול ובהשבחה של שטחי משרדים, ומתמחה בגיבוש משקיעים לרכישת נדל"ן מניב בפריים לוקיישן בתל אביב, בדגש על משרדים. לקבוצה שתי זרועות: זרוע הנדסה וזרוע לייעוץ כלכלי לרשויות מקומיות ולתאגידים עירוניים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסמשבר הקורונהמתחם הסיטימתחם חסן ערפהאקרו נדל"ןקבוצת חכםיותם בן חמומגדל SKY TOWER
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...