רכישת קרקע נוספת לאמפא ישראל – בהרצליה: תרכוש כ-1.6 דונם בגליל ים תמורת 77 מיליון שקל

על הקרקע, בין הרחובות הכינור והתזמורת, תוכל להקים החברה 35 יחידות דיור חדשות • אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל: "משקפת מחירי מכירה צפויים של יותר מ-4.5 מיליון שקל ליחידה"

שיתוף הכתבה
אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל (מתן כצמן)אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל (מתן כצמן)

אמפא ישראל הודיעה אמש (ג') על רכישה נוספת של קרקע – לאחר שתי רכישות שביצעה השנה ברחובות ובבת ים – והפעם בהרצליה: החברה זכתה בהתמחרות על קרקע בגליל ים, בין הרחובות הכינור והתזמורת, בשטח 1,605 מ"ר, ותשלם 77 מיליון שקל.

בחברה מציינים כי רק לפני כחודש נסגרה בהליך דומה עסקה לרכישת קרקע במגרש סמוך, לבניית 82 יח"ד, לפי 204 מיליון שקל, מחיר המשקף 2.5 מיליון שקל לקרקע ליחידה - ו"מלמד שמחירי דירות בפרויקט צפויים להתחיל בסכום של כארבעה מיליון שקל לפחות"

מדובר בקרקע לבניית 35 יחידות דיור, שבה זכתה אמפא ישראל לאחר התמחרות בין כמה חברות. כאמור, המחיר שתשלם החברה הוא 77 מיליון שקל, המשקף מחיר של 2.2 מיליון שקל ליחידה לפני מע"מ. בחברה מציינים כי רק לפני כחודש נסגרה בהליך דומה עסקה לרכישת קרקע במגרש סמוך, לבניית 82 יח"ד, לפי 204 מיליון שקל, מחיר המשקף 2.5 מיליון שקל לקרקע ליחידה - ו"מלמד שמחירי דירות בפרויקט צפויים להתחיל בסכום של כארבעה מיליון שקל לפחות", מעריכים שם.

ההתמחרות על המגרש שרכשה אמפא נעשה במסגרת הליך פירוק שיתוף, ונמכר באמצעות כונסי הנכסים עורכי הדין שמואל גלינקא, רועי הרם והדר טל. ההתמחרות החלה לפי מחיר של 61 מיליון שקל. בין המתמודדים לצד אמפא ישראל נמצאת רוכשת המגרש הסמוך, חברת גיל קטה, היזמית חני הורוביץ, חברת מזרחי ובניו וחברת זגדון. את אמפא ישראל ייצגה בעסקה עו"ד כלנית בר, שותפה במשרד פרגן פלס ושות '.

כאמור, זוהי הרכישה השלישית של קרקע שמבצעת השנה אמפא ישראל. ברחובות רכשה החברה ביוני האחרון עשרה דונמים, תמורת כ-170 מיליון שקל, זאת לטובת הקמת 324 יח"ד ושטחי מסחר במקום. פרויקט זה נמצא בשלבי שיווק מתקדמים וביצוע, כך לדברי החברה.

במרץ האחרון רכשה אמפא כ-5.7 דונמים בבת ים, תמורת 45 מיליון שקל, לטובת פרויקט עירוב שימושים שמציע, בין היתר, 140 יחידות דיור חדשות. פרויקט זה מצוין בשלבי תכנון מתקדמים, כפי שמעדכנת החברה.

הפרויקט המתוכנן במגרש מצטרף לשורת פרויקטים נוספים שמקדמת החברה בהרצליה, וכחלק מאסטרטגיה של החברה להרחיב את פעילותה באזור. המחיר משקף מחירי מכירה צפויים של יותר מ-4.5 מיליון שקל ליחידה"

לדברי אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל, "הפרויקט המתוכנן במגרש מצטרף לשורת פרויקטים נוספים שמקדמת החברה בהרצליה, וכחלק מאסטרטגיה של החברה להרחיב את פעילותה באזור. המחיר משקף מחירי מכירה צפויים של יותר מ-4.5 מיליון שקל ליחידה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אמפא ישראלאלי אגםגליל יםמשרד פרגן פלס ושות'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...