חברת רבד מעדכנת: ניתן היתר בתנאים לפרויקט אנטוקולסקי בת"א; יכלול 94 יח"ד ו-18,000 מ"ר בנויים

חברת הבת, בי.אי.טי, זכאית ל-96.5% מהזכויות בשטח – זאת לאחר שהשלימה רכישה של זכויות בנייה נוספות בקרקע מרשות הדואר • התנאים שהציבה הוועדה המקומית לבקשה – "תנאים מקובלים בפרויקט מעין זה"

שיתוף הכתבה
DepositphotosDepositphotos

חברת רבד עדכנה אמש (ג') את הרשות לניירות ערך בתל אביב כי ועדת המשנה לתכנון ובנייה תל אביב-יפו אישרה בתנאים את הבקשה להיתר שהגישה חברה בת של רבד, בי.אי.טי, בקשר לפרויקט עירוב שימושים בתל אביב, במתחם אנטוקולסקי. על פי ההודעה, הבקשה להיתר מאושרת "וזאת בכפוף לעמידה בתנאים המקובלים בפרויקט מעין זה".

הפרויקט  עתיד לכלול 94 יח"ד בשלושה בניינים, וכן חניון תת-קרקעי, בריכה וחצר פנימית משותפת, וכן שטחי מסחר ומשרדים, בהיקף בנייה כולל של כ-18,000 מ"ר. עוד מוסיפה החברה לציין כי השטחים לשיווק בפרויקט מסתכמים בכ-9,600 מ"ר שטחי מגורים ומרפסות, 600 מ"ר שטחי משרדים וכ-300 מ"ר שטחי מסחר

החברה מציינת כי על פי אישור הוועדה עתיד הפרויקט לכלול 94 יח"ד בשלושה בניינים, וכן חניון תת-קרקעי, בריכה וחצר פנימית משותפת, וכן שטחי מסחר ומשרדים, בהיקף בנייה כולל של כ-18,000 מ"ר. עוד מוסיפה החברה לציין כי השטחים לשיווק בפרויקט מסתכמים בכ-9,600 מ"ר שטחי מגורים ומרפסות, 600 מ"ר שטחי משרדים וכ-300 מ"ר שטחי מסחר.

החברה הבת מחזיקה בזכות חכירה מהוונת הרשומה ברשות מקרקעי ישראל של רוב המקרקעין, הממוקמים בין הרחובות אנטוקולסקי מצפון, אבן גבירול ממערב ושטרוק ממזרח. נכון למועד זה, בי.אי.טי זכאית ל-96.5% מהשטח.

החברה מציינת כי בי.אי.טי התקשרה בחודש ינואר השנה בהסכם לרכישת זכויות נוספות במקרקעין המדוברים – לצד זכויות שכבר היו ברשותה קודם לכן. ההסכם נחתם מול דואר ישראל ומול המדינה, במסגרת הליך משפטי לפירוק שיתוף במקרקעי פרויקט אנטוקולסקי בתל אביב. דואר ישראל החזיק ב-7% מזכויות החכירה במקרקעין. 

במסגרת עניין זה התקשרה בי.אי.טי. בשני הסכמים. האחד - הסכם עם דואר ישראל, שלפיו תרכוש בי.אי.טי את חלק הדואר במקרקעין, תמורת סך של 16 מיליון שקל, בתוספת מס ערך מוסף כחוק. את התמורה הזו כבר העבירה החברה.

"בהתאם לתנאי הסכם הרכישה, מסירת החזקה בסניף הדואר הממוקם במקרקעין תהיה עד תום שנה ממועד חתימת הסכם הרכישה. במסגרת הסכם זה, תקבל בי.אי.טי ייפוי כוח תכנוני לקידום פעולות התכנון במקרקעין" – פעולות שכעתהתקדמו שלב חשוב קדימה.

לצד הסכם זה נחתם הסכם גם בין בי.אי.טי, דואר ישראל ומדינת ישראל, כנספח להסכם הרכישה, שנועד "להסדיר את הסכמת מדינת ישראל לרישום זכויות בי.אי.טי במקרקעין הנרכש מחברת הדואר, את הסכמת המדינה לשאת בכל התשלומים שיידרשו בגין חלקה במקרקעין, את חלוקת חלק הדואר במקרקעין בין בי.אי.טי לבין מדינת ישראל וכן את אופן רישום זכויות מדינת ישראל".

יחס הבעלות בחלק הדואר במקרקעין שנרכש במסגרת ההסכם הוא 50% לבי.אי.טי ו-50% למדינת ישראל, באופן שבמועד השלמת רישום הזכויות יירשמו 96.5% מהזכויות במקרקעין על שם בי.אי.טי, והיתרה (3.5%) תירשם על שם מדינת ישראל – "וזאת בכפוף לביצוע התאמות הנגזרות מהחלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפו"

על פי ההסכם המשולש יחס הבעלות בחלק הדואר במקרקעין שנרכש במסגרת ההסכם הוא 50% לבי.אי.טי ו-50% למדינת ישראל, באופן שבמועד השלמת רישום הזכויות יירשמו 96.5% מהזכויות במקרקעין על שם בי.אי.טי, והיתרה (3.5%) תירשם על שם מדינת ישראל – "וזאת בכפוף לביצוע התאמות הנגזרות מהחלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהוועדה המקומית לתכנון ובנייהרבדעיריית תל אביב-יפובי.אי.טידואר ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...