חברת אאורה ישראל יוצאת בקמפיין מיתוג חדש – "שומרים על הנשמה של השכונה מפעם"

הקמפיין – מתוך תפיסתה של הכוללת של החברה הרואה בשכונות המתחדשות מרקם קהילתי ופועלת לשמירה על אופיין • הקמפיין הובל על ידי משרד הפרסום Why Worry, והפרזנטור הוא מייסד החברה, עו"ד אטרקצ'י

שיתוף הכתבה
עו"ד יעקב אטרקצ'י בתמונה מתוך הקמפיין (יח"צ)עו"ד יעקב אטרקצ'י בתמונה מתוך הקמפיין (יח"צ)

הערב (ה') יעלה לאוויר קמפיין ארצי חדש של חברת אאורה ישראל – קמפיין שההשקעה בו מסתכמת ב-3.5 מיליון שקל. אאורה, בבעלותו ובניהולו של עו"ד יעקב אטרקצ'י, משיקה את הקמפיין תחת הקונספט "אאורה מחדשים את ישראל". 

הקמפיין, שהובל על ידי משרד הפרסום Why Worry, יעלה הערב בכלי המדיה השונים, כחלק מהתפיסה הכוללת שלה חברה בתחום ההתחדשות העירונית: ראייה נרחבת על שכונות כמרקם קהילתי ושמירה על אופיין. 

"היה טבעי שמי שיוביל את הקמפיין יהיה יעקב אטרקצ'י, מייסד ומנכ"ל אאורה ", נכתב בהודעת החברה על השקת הקמפיין החדש, "שהצמיח את החברה למה שהיא היום - חברה ציבורית שנסחרת בבורסה לניירות ערך בשווי יותר ממיליארד שקל. 

קמפיין ארצי חדש של חברת אאורה ישראלקמפיין ארצי חדש של חברת אאורה ישראל

הקמפיין מתאר את השכונה של פעם, עם מוטיבים של הילדוּת שהייתה לעו"ד אטקרצ'י בשכונה שבה הוא עצמו גדל, ואת החשיבות שיש לפרוייקטים של התחדשות עירונית שהופכים את המתחמים לשכונות מתקדמות, מפנקות, תוך שמירה על המרקם של השכונה.

התחדשות עירונית היא ראייה נרחבת על שכונה שלמה ותכנון חכם של הסביבה כולה. אאורה , שמובילה את תנופת ההתחדשות העירונית בישראל, מחדשת ומשדרגת את הבתים הישנים, בונה בתים חדשים במקומם, מחליפה את התשתיות מהיסוד ומשדרגת את השטחים הציבוריים, תוך שמירה על אופי השכונה ומתן תשומת לב למרחבים ירוקים, צל, עירוב שימושים ומרקם שכונתי".

בהודעה נמסר כי אאורה מקדמת נכון לעכשיו יותר מ-50 פרויקטים הכוללים כ-23,733 יח"ד. מתוך סך כל הפרויקטים, 39 פרויקטים הינם בתחום ההתחדשות העירונית, אשר במסגרתם תבנה החברה כ-18,889 יח"ד. "במסגרת פרויקטים למגורים שהחברה יוזמת או מקימה, מתוכננים להיבנות מתחמים מסחריים שהיקפם הכולל עומד על כ-35,000 מ"ר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהיעקב אטרקצ'י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...