יצחק תשובה נפרד סופית מאלעד ישראל מגורים החדשה: מוכר את החלק הנותר ל-JTLV2 תמורת כ-68 מיליון שקל

אלעד החזקות, המוחזקת בשרשור על ידי תשובה, הודיעה כי היא מממשת את אופציית ה-Put ומוכרת את כל החזקותיה בחברת הנדל"ן • המנכ"ל רונן יפו יחזיק ב-9.99% ממניותיה

שיתוף הכתבה
רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה (סיוון פרג')רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה (סיוון פרג')

איש העסקים יצחק תשובה מוכר את יתרת החזקותיו בחברת אלעד ישראל מגורים החדשה: הבוקר (א') הודיעה חברת אלעד החזקות, המחוזקת בשרשור על ידי תשובה, כי היא מממשת את אופציית ה-Put למכירת מלוא החזקותיה בחברת הנדל"ן – 25% בסך הכול, תמורת 68.507 מיליון שקל, לקרן JTLV2, אשר כזכור רכשה כ-70% ממניות החברה במאי 2020.

מימוש אופציית ה-Put משמעותה מכירת מלוא החזקותיה של אלעד החזקות בהון החברה, קרי 250 מניות רגילות המהוות 25% מהון המניות המונפק והנפרע של אל עד ישראל מגורים החדשה ומזכויות ההצבעה בחברה

מימוש אופציית ה-Put משמעותה מכירת מלוא החזקותיה של אלעד החזקות בהון החברה, קרי 250 מניות רגילות המהוות 25% מהון המניות המונפק והנפרע של אל עד ישראל מגורים החדשה ומזכויות ההצבעה בחברה.
 
"בהתאם להוראות הסכם בין השותפות הייעודית לבין מנכ"ל החברה, רונן יפו, בשל מימוש אופציית ה-Put כאמור קמה לרונן החובה לרכוש ממניות האופציה מניות בהיקף של 1.99% מהון החברה, אותו מחיר ובאותם תנאים שבהם השותפות הייעודית תרכוש מאלעד החזקות את מניות האופציה", נמסר בהודעה לרשות לניירות ערך.

"עם השלמת העסקאות תחזיק השותפות הייעודית מניות רגילות של החברה, המהוות 90.01% מהון החברה, ויפו יחזיק מניות רגילות של החברה, המהוות 9.99% מהון החברה ואלעד החזקות תחדל להיות בעלת מניות בחברה".

מכירת רוב מניות אלעד ישראל מגורים החדשה בוצעה במאי 2020, לפי שווי של 275 מיליון שקל. תחילה הייתה אמורה ישראל-קנדה לרכוש את החברה, לפי שווי של 290 מיליון שקל, אך החליטה בסופו של דבר לא לעשות זאת, לאחר שדירקטוריון החברה לא אישר את המהלך

נזכיר, כאמור, כי מכירת רוב מניות אלעד ישראל מגורים החדשה בוצעה במאי 2020, לפי שווי של 275 מיליון שקל. תחילה הייתה אמורה ישראל-קנדה לרכוש את החברה, לפי שווי של 290 מיליון שקל, אך החליטה בסופו של דבר לא לעשות זאת, לאחר שדירקטוריון החברה לא אישר את המהלך.

אלעד ישראל מגורים החדשה עוסקת כיום בעיקר באיתור קרקעות אטרקטיביות בעלות פוטנציאל השבחה . לחברה היקף נכסים של כ-2,200 יחידות דיור, שמתוכן 573 נמצאות בהקמה. לצד זה היא מחזיקה בכ-16,000 מ"ר של שטחי משרדים, ועוד כ-39,000 של קרקעות בייעוד חקלאי. 

בין הקרקעות שנמצאות ברשותה אפשר למצוא את "המתחם הצפוני" הסמוך לפארק דרום בתל אביב, שייעודו מגורים, מסחר, תעסוקה ודיור מוגן; כ-4,000 מ"ר למגורים ומסחר ברחוב רוטשילד בעיר; כ-4,600 מ"ר מסחר ותעסוקה באור יהודה; קרקע חקלאית בהוד השרון בשטח  של כ-146.5 דונם, שנמצאת בהליכי תכנון לשינוי ייעוד

בין הקרקעות שנמצאות ברשותה אפשר למצוא את "המתחם הצפוני" הסמוך לפארק דרום בתל אביב, שייעודו מגורים, מסחר, תעסוקה ודיור מוגן; כ-4,000 מ"ר למגורים ומסחר ברחוב רוטשילד בעיר; כ-4,600 מ"ר מסחר ותעסוקה באור יהודה; קרקע חקלאית בהוד השרון בשטח  של כ-146.5 דונם, שנמצאת בהליכי תכנון לשינוי ייעוד; מתחם אלנבי 43 תל אביב המיועד להקמת פרויקט למגורים ומסחר; ועוד.

על רקע זה נציין כי היום התקיים בחיפה אירוע הנחת אבן הפינה בפרויקט המגורים ביפה נוף 120 בחיפה, של אלעד ישראל מגורים החדשה ושל איש העסקים גד זאבי. הפרויקט, "זאבי פארק", עתיד לכלול כ-216 יח"ד, לצד שטחי מסחר. באירוע נכחו איש העסקים גד זאבי ואשתו טליה זאבי, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה רונן יפו, מנכ"ל מנו ספנות משה מנו ואשתו איריס, הארכיבישוף ד"ר יוסף מטה, קונסול הכבוד של תאילנד ואורחים נוספים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רונן יפויצחק תשובהאלעד ישראל מגורים החדשהקרן JTLV2אלעד החזקות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...