אשדר מדווחת: נחתם הסכם פשרה בפרשת "בתי סיידוף"; החברה הבת של אשטרום תזכה ב-7.5 מיליון שקל

מדובר בתביעה של אשטרום ירושלים נגד הזרוע הביצועית של אשטרום, היא אשדר עצמה • התשלום שיועבר לתובעת – "כנגד סילוק מלא וסופי של תביעותיה וטענותיה כלפי החברה ושותף החברה"

שיתוף הכתבה
גיל גירון, מנכ"ל אשטרום, ורמי נוסבאום, יו"ר הקבוצה (ישראל הדרי)גיל גירון, מנכ"ל אשטרום, ורמי נוסבאום, יו"ר הקבוצה (ישראל הדרי)

אשדר חברה לבנייה מדווחת היום (ה') לרשות לניירות ערך כי בהמשך לסוגיית התביעה שהגישה חברה בת של אשטרום – החברה האם של אשדר – בנוגע לפרויקט "בתי סיידוף" של החברה בירושלים, נחתם אתמול הסכם פשרה בין הצדדים. אשדר מציינת כי ההסכם נחתם "לאחר הליך גישור שקיימו הצדדים, ולאחר אישור ועדת הביקורת של החברה.

במסגרת הסכם הפשרה נקבע כי הצדדים לעסקה המשותפת ישלמו לקבלן סך של 7.5 מיליון שקל בתוספת מע"מ, כנגד סילוק מלא וסופי של תביעותיו וטענותיו כלפי החברה ושותף החברה, וכן סילוק של תביעות וטענות החברה ושותף החברה כלפי הקבלן . כמו כן הסדירו הצדדים את המשך הטיפול בתביעות של צדדי ג' בפרויקט".

בפברואר השנה קיבלה החברה לידיה כתב תביעה בסך של כ-50 מיליון שקל - כנגד אשדר ושותפה בפרויקט בתי סיידוף (חלקה של אשדר בפרויקט – 50%), וכנגד מנהל הפרויקט, "לאחר שהליך גישור שהתנהל בין הצדדים ואשר הובל על ידי השותף לא צלח"

נזכיר כי בפברואר השנה קיבלה החברה לידיה כתב תביעה בסך של כ-50 מיליון שקל - כנגד אשדר ושותפה בפרויקט בתי סיידוף (חלקה של אשדר בפרויקט – 50%), וכנגד מנהל הפרויקט, "לאחר שהליך גישור שהתנהל בין הצדדים ואשר הובל על ידי השותף לא צלח", כך בפירוט הסוגיה בדו"ח המסכם לשנת 2020 שפרסמה החברה. יש לציין כי התובעת היא אשטרום ירושלים, אחת מחברות הבת של אשטרום. אשדר חברה לבנייה משמשת כזרוע הביצועית של אשטרום.

"עילותיה העיקריות של התביעה הינן טענות ביחס לאחריותם, לכאורה, של הנתבעים לתשלומים שטרם שולמו לקבלן ביחס לעבודות קבלניות, לרבות עבודות נוספות שביצע הקבלן בפרויקט, ועלויות נוספות שנבעו לו בשל עיכוב בלוחות זמנים של הפרויקט, אשר לטענתו נגרמו בשל רשלנות, לכאורה, של הנתבעים"

"בתי סיידוף" הוא פרויקט שחזור שביצעה אשדר , במתחם שנקרא על שם יצחק סיידוף ז"ל – מקים המבנים המקוריים במתחם, בשנת 1911. בתי סיידוף נמצאים ברחוב יפו, לא רחוק משוק מחנה יהודה. הם נבנו כמבנה טורי, עם חצר פנימית בעלת שני פתחים.

"בתי סיידוף" הוא פרויקט שחזור שביצעה אשדר , במתחם שנקרא על שם יצחק סיידוף ז"ל – מקים המבנים המקוריים במתחם, בשנת 1911. בתי סיידוף נמצאים ברחוב יפו, לא רחוק משוק מחנה יהודה. הם נבנו כמבנה טורי, עם חצר פנימית בעלת שני פתחים

חברת אשדר סיימה בשנת 2014 את בניית הפרויקט, שכולל מגדל בן 23 קומות ובו 100 יחידות דיור, ועוד מבנה בן 23 דירות, שבו גם 14 חנויות – המבנה אשר היווה את "בתי סיידוף" המקוריים, ועבר תהליך שימור. מבנה נוסף במתחם, "בית הסופר", משמש כיום כמבנה ציבור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשדראשטרוםמתחם בתי סיידוף בירושליםתביעההרשות לניירות ערךגיל גירוןרמי נוסבאום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...