כשלושה שבועות לאחר האירוע: נעצר חשוד במעורבות ברצח איש הנדל"ן אלדד פרי ז"ל

החשוד, בן 64, הוא תושב ראשון לציון • נוסף על כך, שבעה אנשים נוספים הוזמנו על ידי המשטרה לגביית עדויות • יש לציין כי על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום

שיתוף הכתבה
אלדד פרי ז"ל (יח"צ)אלדד פרי ז"ל (יח"צ)

חקירת הירצחו של איש הנדל"ן אלדד פרי ז"ל מתקדמת: היחידה המרכזית במחוז מרכז של המשטרה הודיעה הבוקר (א') כי עצרה חשוד, תושב ראשון לציון בן 64, כמעורב ברציחתו של פרי, לפני כשלושה שבועות בסמוך לבית הכנסת שבו התפלל ברחובות.

החשוד שנעצר יובא בשעות הצהריים להארכת מעצר בבית משפט השלום בעירו. המשטרה מוסרת עוד, כי שבעה אנשים נוספים הוזמנו לגביית עדויות בקשר למקרה ולמעצר שבוצע הבוקר. יש לציין כי על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. עוד מדגישים במשטרה כי מדובר בחשד ראשוני בלבד.

החשוד שנעצר יובא בשעות הצהריים להארכת מעצר בבית משפט השלום בעירו. המשטרה מוסרת עוד, כי שבעה אנשים נוספים הוזמנו לגביית עדויות בקשר למקרה ולמעצר שבוצע הבוקר. יש לציין כי על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. עוד מדגישים במשטרה כי מדובר בחשד ראשוני בלבד

פרי ז"ל נורה, כזכור, בסמוך לבית הכנסת בדרך מרדכי בשיסט ברחובות, באירוע שהותרי את ענף הנדל"ן בהלם. כמה וכמה כדורים פגעו בגופו, ולצוותי ההצלה לא נותר לעשות דבר מלבד לקבוע את מותו. הוא הובא למנוחות בהר הזיתים בירושלים.

נגד פרי והחברה שבבעלותו נפתחו שני מסלולים של הקפאת הליכים בשנה שעברה, זאת בעקבות חובות רבים שנצברו. בבית המשפט נטען כי עומדים נגדו חובת של כ-330 מיליון שקל.

קראו כאן על השתלשלות האירועים המלאה, מראשית דרכו של פרי ז"ל, דרך הנסיקה המטאורית ועד לנפילה הקשה, שסיומה באירוע הקשה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלדד פרימשטרת ישראלפרי נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...