עוד השקעה נדל"נית לקבוצת הראל: רוכשת 20% ממניות קבוצת אלמוג – לפי שווי של כ-700 מיליון שקל

הראל תשקיע בחברה 140 מיליון שקל, שיוזרמו להון העצמי של אלמוג • נוסף על כך, יקימו הראל ואלמוג שותפות לטובת דיור להשכרה • "השקעה שתסייע בחיזוק הון החברה ותהווה מנוע צמיחה נוסף בתחום הדיור להשכרה"

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: איציק טוויל מהראל, איציק אמסלם מאלמוג, סמי בבקוב מהראל ויקי אמסלם מאלמוג (יח"צ)מימין לשמאל: איציק טוויל מהראל, איציק אמסלם מאלמוג, סמי בבקוב מהראל ויקי אמסלם מאלמוג (יח"צ)

קבוצת הביטוח הראל וקבוצת הנדל"ן אלמוג הודיעו אתמול (ב') כי חתמו על הסכם שבמסגרתו תשקיע הראל סכום של כ-140 מיליון שקל בחברה כהון עצמי (אקוויטי). העסקה משקפת לקבוצת אלמוג שווי של כ-700 מיליון שקל "אחרי הכסף", ועם השלמתה תחזיק הראל בכ- 20% מהקבוצה. לצד זה סוכם כי השתיים יקימו החברות שותפות לפעילות ענפה בתחום הדיור להשכרה, "מתוך אסטרטגיה והבנת צורכי שוק הדיור בישראל בשנים הקרובות", כך בהודעה.

קבוצת אלמוג הינה חברה יזמית ובעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל בענף הבנייה. היא פועלת בשוק זה כ-35 שנה. את הקבוצה ייצגו בעסקה עורכי הדין אברמי וול ושרית פרלמוטר, וליוותה אותה חטיבת בנקאות ההשקעות של קארדו הולדינגס, בניהול רון שהם. 

יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג , מסר: "אנו רואים בחיבור עם הראל הזדמנות בעלת ערך רב להמשך הצמיחה והתפתחות הקבוצה בכלל, ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט. ההשקעה תסייע בחיזוק הון החברה ותהווה מנוע צמיחה נוסף בתחום הדיור להשכרה שיהפוך לדומיננטי ביותר בשנים הקרובות בישראל".

נזכיר כי זוהי לא הרכישה הראשונה שמבצעת קבוצת הראל בענף הנדל"ן: בינואר השנה הודיעה החברה כי היא רוכשת כ-7% ממניות קבוצת MORE, זאת תמורת סכום של 40 מיליון שקל. לפני כחודש הודיעה החברה כי היא רוכשת 20% ממניות חברת עץ השקד, זאת תמורת 60 מיליון שקל.

לצד זה, וממש כמו בעסקת הראל-אלמוג, חתמה החברה על שיתופי פעולה עם חברות שונות. אחד משיתופי הפעולה הגדולים ביותר הוא עם קבוצת תדהרהסכם שנחתם במרץ 2020, לשיתוף פעולה אסטרטגי שמטרתו החזקה בשטחים בהיקף מיליארד מ"ר; שיתוף פעולה נוסף נחתם עם קבוצת MORE , בדומה לשת"פ עם אלמוג - שותפויות בתחום הדיור להשכרה והייזום למגורים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הראלקבוצת אלמוגקבוצת MOREקבוצת תדהרעץ השקדיקי אמסלםאיציק אמסלםאיציק טווילסמי בבקוב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...