קרן מרתון בשלוש עסקאות ברמת גן ובנתניה – בהיקף של 100 מיליון שקל

הקרן רכשה 45% מקרקע בסמוך לכיכר ביאליק בר"ג, תמורת כ-30 מיליון שקל • רכשה גם קרקע בתוכנית נת/542, ותקים לצד קבוצת איציק תשובה פרויקט בשטח "קולנוע השרון"

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: איתמר גירון, מוטי קירשנבאום ויובל גייער (רמי זרנגר)מימין לשמאל: איתמר גירון, מוטי קירשנבאום ויובל גייער (רמי זרנגר)

קרן מרתון להשבחת נדל"ן, שהוקמה לפני כשנה על ידי מוטי קירשנבאום, יו"ר הקרן, ויובל גייער ואיתמר גירון המכהנים כשותפים מנהלים של הקרן, השלימה לאחרונה שלוש עסקאות במרכז הארץ, בסכום כולל של 100 מיליון שקל.

ברמת גן רכשה הקרן 45% ממגרש בן כארבעה דונמים בכ-30 מיליון שקל מידי ההסתדרות הלאומית וקופת החולים הלאומית, בסמוך לכיכר ביאליק בעיר. "הקרן החלה לפעול לצירוף מקרקעין סמוכים לפרויקט, באמצעות עסקת קומבינציה , ולהוביל קידום תב"ע התואמת את מדיניות עיריית ר"ג", נכתב בהודעת הקרן. "במסגרת הפרויקט, הסמוך לבניין עיריית ר"ג, תקודם תב"ע משביחה, ישומרו שני מבנים לשימור וייבנה מגדל מגורים, משרדים ומסחר, אשר יהיה חלק מתהליך ההתחדשות אשר עובר מרכז העיר".

לצד עסקה זו רכשה הקרן שני פרויקטים בנתניה. הראשון הינו במתחם נת/542 – התוכנית להקמת שכונה חדשה במערב העיר, בסמוך לים - בכ-30 מיליון שקל. הקרן מציינת כי תוביל, לצד בעלי זכויות אחרים, תוכנית לשילוש של זכויות הבנייה.

הפרויקט השני הינו פרויקט בשיתוף קבוצת איציק תשובה, במרכז העיר, שם רכשה הקרן קרקע בשטח של כ-2.4 דונמים בכ-40 מיליון שקל, שעליה בנוי כיום מבנה קולנוע השרון המיתולוגי של נתניה (אשר אינו פעיל).

הקרן מתכוונת להתקשר עם בעלי מקרקעין סמוכים במטרה לקדם תב"ע התואמת את תוכנית המתאר של נתניה, אשר תהפוך את כלל המתחם, בשטח של כ-5.3 דונמים, למתחם מעורב שימושים עם ייעודים למגורים, למשרדים ולמסחר. מתחם זה יהווה גורם מרכזי מתהליך ההתחדשות של מרכז העיר"

הקרקע נמצאת בסמוך לציר הרצל, כיכר ציון וכן לקו הכתום המתוכנן ברכבת הקלה העתידית של העיר. "הקרן מתכוונת להתקשר עם בעלי מקרקעין סמוכים במטרה לקדם תב"ע התואמת את תוכנית המתאר של נתניה", נמסר בהודעה, "אשר תהפוך את כלל המתחם, בשטח של כ-5.3 דונמים, למתחם מעורב שימושים עם ייעודים למגורים, למשרדים ולמסחר. מתחם זה יהווה גורם מרכזי מתהליך ההתחדשות של מרכז העיר".

עסקאות אלו מצטרפות לפרויקט לוד, שם רכשה השנה מרתון מידי חברת דלק תעשיות 50 דונם במרכז לוד, שעליהם ממוקם מפעל דלקול, בתמורה ל-125 מיליון שקל. יש לציין כי לאורך השנה הראשונה לפעילותה השקיעה הקרן כרבע מיליארד שקל ברכישת נכסי נדל"ן. 

הקרקעות שרכשה מרתון נמצאות בלב אזורי הביקוש, אך עדיין בעלות פוטנציאל השבחה משמעותי. אנו בטוחים ששינוי הייעוד, בהיקף כה משמעותי, של עירוב שימושים , תוך התחשבות בסביבה ובצורכי התושבים, ישפיע לטובה לא רק על הפרויקטים אלא על כל המרחב סביב"

יובל גייער, שותף מנהל בקרן מרתון: "בשנה האחרונה, לאחר השלמת הגיוס לקרן בהיקף של 425 מיליון שקל, פעלנו בנחישות לאיתור הזדמנויות אטרקטיביות התואמות את חזון הקרן, המתמחה בעסקאות השבחה מורכבות, ואת יכולותיה. הקרקעות שרכשה מרתון נמצאות בלב אזורי הביקוש, אך עדיין בעלות פוטנציאל השבחה משמעותי. אנו בטוחים ששינוי הייעוד, בהיקף כה משמעותי, של עירוב שימושים , תוך התחשבות בסביבה ובצורכי התושבים, ישפיע לטובה לא רק על הפרויקטים אלא על כל המרחב סביב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עירוב שימושיםמוטי קירשנבאוםקרן מרתוןאיתמר גירוןיובל גייערנת/542קולנוע השרוןאיציק תשובה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...