אאורה מעדכנת: התקבל היתר הריסה ונחתם הסכם ליווי בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל לפרויקט אאורה רמת חן

מדובר בפרויקט שנחשב לאחד המשמעותיים של החברה בעת הנוכחית • הוא יציע 522 יח"ד, במקום 144 קיימות • עו"ד אטרקצ'י: "פרויקט שיספק רוח גבית למגמת הצמיחה של החברה"

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט אאורה רמת חן (Viewpoint)הדמיית פרויקט אאורה רמת חן (Viewpoint)

חברת אאורה השקעות הודיעה אתמול (ה') על התקדמות משמעותית "בפרויקט אאורה רמת חן": קבלת היתר הריסה וחתימה על הסכם ליווי עם בנק הפועלים ועם חברת הראל ביטוח, בהיקף של 1.5 מיליארד שקל.

" אאורה רמת חן יצא לדרך ברבעון ראשון של שנת 2022, ויספק רוח גבית להמשך מגמת הצמיחה החזקה של החברה בשנת 2021", נכתב בהודעה. "הסכם הליווי מעיד על נגישות החברה למקורות מימון הן מהמערכת הבנקאית והן מהגופים המוסדיים".

אאורה רמת חן הוא פרויקט פינוי-בינוי שבמסגרתו ייהרסו 144 יח"ד במבנים ישנים, ויוקמו 522 יח"ד בשלושה מגדלי יוקרה בני 30 קומות, לצד כ-2,000 מ"ר של מרחבי עבודה שיתופיים, שטחי מסחר ומבני ציבור. החברה מציינת כי נכון להיום נמכרו כבר כ-104 יח"ד – מתוך חידות הדיור המיועדות לשיווק בשוק החופשי - במכירה מוקדמת, בהיקף כולל של כ-250 מיליון שקל, הכוללות כ-30% מסך הדירות שאינן מיועדות לבעלי הדירות הקיימים. הרווח הגולמי הצפוי לחברה מהפרויקט צפוי להסתכם בכ-198 מיליון שקל, שהחברה טרם החלה בהכרתו בדו"חות הכספיים שלה.

הפרויקט נמצא על גבול רמת גן-תל אביב. להקמתו – כפי שפרסמנו כאן במרץ השנה - נבחרה חברת דניה סיבוס . על העיצוב, שאותו מגדירים בחברה כ"מודל סינגפורי", מופקד משרד ישר אדריכלים , בהובלת האדריכל אבנר ישר. באאורה מעריכים כי סיום הבנייה יהיה בעוד כארבע שנים.

עו"ד יעקב אטרקצ'י, מייסד ומנכ"ל אאורה : "מדובר בפרויקט דגל של אאורה, ואנחנו שמחים לראות שהמערכת הפיננסית מביעה אמון בהתחדשות עירונית בכלל ובפרויקט הנוכחי בפרט. אנו שמחים להוביל את ההתחדשות העירונית בישראל מתוך הבנה כי זו הדרך לחדש את ישראל.

שנת 2021 מתווה את מגמת הצמיחה החזקה של החברה בשנים הקרובות, ופרויקט רמת חן, שהוא פרויקט גדול ומשמעותי עבורנו, יספק רוח גבית למגמה זו. אאורה ערוכה למכירה של אלפי יח"ד כבר בשנתיים הקרובות, שיובילו לעלייה ברווחיות וברווחים האבסולוטיים וכן לשיפור כל הפרמטרים התפעוליים, תוך חיזוק האיתנות הפיננסית".

אנשי חברת אאורהאנשי חברת אאורה

בעסקה ייצגו את הגופים הפיננסיים עורכי הדין גל פיינגולד ונטלי אללוף, ממשרד מיתר ושות'. מטעם הדיירים היו המייצגים עורכי דין ישי איציקוביץ ואליהו דהן ממשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'.  מטעם אאורה היו המייצגות עורכות הדין נתי גלעד ונטלי רג'ואן ממשרד אטרקצי ושות'. יורם אסידון, בעלי חברת אתוס, היה נציג החברה המארגנת ומנהלת את התהליך כולו מטעם הדיירים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'ידניה סיבוסבנק הפועליםאאורה רמת חןהראלעו"ד ישי איציקוביץמשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'עו"ד גל פיינגולדעו"ד נטלי אללוףמיתר ושות'עו"ד אליהו דהןעו"ד נתי גלעדעו"ד נטלי רג'ואןיורם אסידוןאתוס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...