עסקה נוספת לאפי קפיטל בתחום הנדל"ן המניב: רכשה קרקע באשקלון ב-33 מיליון שקל

מדובר בקרקע בשטח כ-8.5 דונמים, שלה זכויות בנייה בסך 22,000 מ"ר בשימושים מעורבים – לוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר • להערכתה, ההשקעה העתידית בפרויקט תסתכם בכ-115 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
עידו קינאר, סמנכ"ל הנדסה באפי קפיטל נדל"ן (טל גבעוני)עידו קינאר, סמנכ"ל הנדסה באפי קפיטל נדל"ן (טל גבעוני)

חברת אפי קפיטל נדל"ן הודיעה אתמול (ה') כי רכשה מחברה פרטית מגרש בגודל של שמונה וחצי דונמים באשקלון, עם זכויות בנייה בסך 22,000 מ"ר לטובת לוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר, בעלות של 33 מיליון שקל. ההשקעה המוערכת בפרויקט נאמדת בכ-115 מיליון שקל. 

העסקה עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה להגדלה משמעותית של היקף נכסי הנדל"ן המניב שלה. המצב הסטטוטורי של המגרש נמצא בשלבי תכנון וקבלת היתר. הבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנה וחצי"

"העסקה עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה להגדלה משמעותית של היקף נכסי הנדל"ן המניב שלה", נכתב בהודעת אפי קפיטל . "המצב הסטטוטורי של המגרש נמצא בשלבי תכנון וקבלת היתר. הבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנה וחצי. 

לפי דו"ח קבוצת נת"מ לגבי החציון הראשון של 2021, מחיר דונם בייעוד לוגיסטיקה ותעסוקה באשקלון עמד על כשני מיליון שקלים, כך שהעסקה הנוכחית משקפת כ-3.8 מיליון שקלים לדונם, גידול בשיעור של כ-94% בתוך פחות מחצי שנה. הדבר מוכיח כי מחירי הקרקעות ללוגיסטיקה ולאחסנה ממשיכים לעלות בקצב מסחרר גם בפריפריה". 

נציין כי לאחרונה "צירפה" החברה נכס מניב נוסף, כאשר זכתה במגרש בייעוד תעשייה באזור התעשייה חמן שליד העיר שוהם, תמורת כ-71 מיליון שקל. מדובר בשטח בן 6,826 מ"ר שבו זכתה החברה במסגרת מכרז רשות מקרקעי ישראל .

עוד נזכיר כי לאחרונה ביצעה אפי קפיטל נדל"ן הנפקת אג"ח בהיקף 105 מיליון שקל, עם ביקושים בסך 321 מיליון שקל. במסגרת התשקיף שפורסם טרם ההנפקה צוין כי לחברה כ-54,000 מ"ר של שטחי לוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר, לצד 2,500 יחידות דיור שנמצאות כעת בביצוע. 

לאור עליית הסחר המקוון בשנים האחרונות, ובעיקר בעקבות השפעת הקורונה על רכישות אונליין, נוצר ביקוש למרלו"גים ולשטחי אחסנה בסמיכות למרכזי אוכלוסייה גדולים. אנו מעריכים כי הביקוש לכך ימשיך ויעלה בייחוד באשקלון, שאוכלוסייתה צפויה לצמוח בכ-20% בשנים הקרובות"

עידו קינאר, סמנכ"ל הנדסה באפי קפיטל: "רכישת המגרש באשקלון היא דריסת רגל נוספת של החברה בתחום הנדל"ן המניב. לאור עליית הסחר המקוון בשנים האחרונות, ובעיקר בעקבות השפעת הקורונה על רכישות אונליין, נוצר ביקוש למרלו"גים ולשטחי אחסנה בסמיכות למרכזי אוכלוסייה גדולים. חברות השילוח והלוגיסטיקה מחפשות לספק פתרונות last mile לצרכני הקצה, ולכן מרחיבות את שירותיהן באמצעות אותם מרכזים לוגיסטיים. אנו מעריכים כי הביקוש לכך ימשיך ויעלה בייחוד באשקלון, שאוכלוסייתה צפויה לצמוח בכ-20% בשנים הקרובות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלתעסוקה ומסחרלוגיסטיקהעידו קינארקבוצת נת"מפארק התעשייה חמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...