יגאל אהרוני מנכ״ל עמידר בריאיון ראשון עם מיכאל אסף מנכ״ל מרכז הנדל״ן – עם מסר לאנשי הנדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית: "עמידר פותחת את הדלת ליזמים"

מנכ"ל עמידר יגאל אהרוני דיבר – לראשונה בריאיון פתוח - עם מיכאל אסף בפסגת הנדל"ן 2021 שנערכה השבוע, ואמר: "כ-600 בניינים בהתחדשות עירונית כוללים דיירי עמידר; קל הרבה יותר לקדם פרויקטים כאלו"

שיתוף הכתבה
יגאל אהרוני, מנכ"ל חברת עמידר (יח"צ)יגאל אהרוני, מנכ"ל חברת עמידר (יח"צ)

בחודש אוגוסט האחרון הודיע קובי מלכין כי הוא מתפטר מתפקידו כמנכ"ל חברת עמידר, כחצי שנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד. במקומו מונה לתפקיד כחודשיים לאחר מכן יגאל אהרוני, כמנכ"ל החברה בפועל.

אהרוני כיהן כראש המטה של חברת עמידר, ובעבר שימש בתפקיד מנהל אגף משאבי אנוש בבנק אוצר החייל, כמו גם כיו"ר המטה המרכזי של הבנק. מאז מונה לתפקיד לפני כשלושה חודשים, לא התראיין אהרוני לתקשורת, בטח שלא בריאיון נרחב. פסגת הנדל"ן 2021 של מרכז הנדל"ן , שנערכה בתחילת השבוע, זימנה לנו – לצד אינספור ההרצאות, השיחות והדיונים – גם ריאיון תקשורתי ראשון עם מנכ"ל עמידר החדש.

צפו בריאיון המלא, מתוך פסגת הנדל"ן 2021:

אהרוני דיבר בשיחת "אחד על אחד" עם מיכאל אסף , מנכ"ל משותף במרכז הנדל"ן, ואמר כמה דברים מעניינים מאוד – ובעיקר פנה אל היזמים, אשר רבים מהם, כך מתברר, חוששים מכניסה לפרויקטי התחדשות עירונית בבניינים שבהם מתגוררים דיירי עמידר. לדברי אהרוני, לחשש הזה אין כל בסיס, ולהפך: דווקא פרויקטים מסוג זה הם פרויקטים שמקודמים במהירות רבה מהרווח בשוק.

"עמידר פותחת את הדלת ליזמים בהתחדשות עירונית", אמר. "חשוב להבין: יש היום כ-600 בניינים של התחדשות עירונית שבהם מתגוררים דיירי עמידר, וכשיש דיירי עמידר בפרויקטים להתחדשות קל הרבה יותר לקדם אותם, כי כולם נמצאים תחת מעטפת אחת – עמידר היא שמטפלת בהתנהלות ביניהם לבין היזם, היא זו שדואגת לחתימות ומקצרת משמעותית את השלב הזה, שהוא אחד הארוכים והממושכים בפרויקטי התחדשות עירונית, כידוע. גם בהיבט החברתי יש פה ממד חשוב מאוד, כמובן, מבחינת שיפור איכות חייהם של אנשי הדיור הציבורי.

נוסף על כך חשוב לציין שהרווחים של חברת עמידר נכנסים לתוך מאגר הפתרונות של משרד השיכון לטובת קידום דיור ציבורי ברחבי המדינה. החברה רוצה לנסות ולעזור למשרד השיכון מעבר לטובת הדיור הציבור, על ידי מקסום פתרונות הדיור מתוך המלאי הקיים - לדוגמה במציאת פתרונות למאבק בפולשים, שזה נושא שחשוב מאוד לטפל בו. כיום יש לעמידר כמעט 40,000 נכסים שייעודם הוא דאגה לקורת גג לאוכלוסייה מוחלשת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתפסגת הנדל"ןעמידרמיכאל אסףיגאל אהרוניקובי מלכיןמרכז הנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...