עוד שתי עזיבות בשיכון ובינוי: אהוד דנוך, מנכ"ל סולל בונה, ואלון רווה, מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה

דנוך, מהאנשים החזקים בחברה, מסיים את תפקידו לאחר כחמש שנים בתפקיד • רווה מונה רק לפני כחצי שנה לתפקיד המנכ"ל של החברה הבת

שיתוף הכתבה
אהוד דנוך (יח"צ)אהוד דנוך (יח"צ)

שני בעלי תפקידים בכירים נוספים נגרעים ממצבת כוח האדם של חברת שיכון ובינוי : אתמול (ד') הודיעה החברה כי מנכ"ל שיכון ובינוי סולל בונה , אהוד דנוך, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו. דנוך נחשב לאחד השמות הבכירים בחברה. בהודעתה לרשות לניירות ערך נכתב כי "טרם נקבע מועד לסיום כהונתו של מנכ"ל סולל בונה, והוא ייקבע בהסכמה על ידי החברה ודנוך".

דנוך שימש בתפקיד משנת 2016, ולפני כן היה מנכ"ל שח"מ, חברה בת של החברה הממשלתית מקורות. בין היתר שימש בתפקידים בכירים בחברות בינלאומיות, ובתחילת המילניום הנוכחי שימש בתפקידים דיפלומטיים – כולל בתפקיד הקונסול הכללי של ישראל בלוס אנג'לס.

לצד זה הודיע לאחרונה גם מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה, אלון רווה, על סיום תפקידו – אם כי כאן מדובר בעזיבה מפתיעה עוד יותר, שכן רווה מונה לתפקיד המנכ"ל רק במאי האחרון. בעת המינוי ציין יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי , תמיר כהן, כי "חברת האנרגיה היא אחד ממנועי הצמיחה החשובים של שיכון ובינוי" – אך כעת החברה תצטרך למצוא אדם חדש לתפקיד.

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה השנה שבה נדרשת שיכון ובינוי להתמודד עם עזיבת בכירים: בפברואר 2021 הודיעה דורית סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, על עזיבתה – זאת לאחר 27 שנים בשיכון ובינוי. סדן, שנחשבה לאחד השמות הגדולים והחשובים בחברה, לא עדכנה אז מהו מסלול הקריירה החדש שהיא מתכננת.

בשולי הדברים נציין כי לאחרונה בוצעו גם מינויים חדשים בקבוצת שיכון ובינוי - ביניהם מינויה של עו"ד הילה תירוש לתפקידי הסמנכ"לית והיועצת המשפטית של שיכון ובינוי. בתפקידים אלו שימשה תירוש קודם לכן בחברת סולל בונה .


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויסולל בונהאהוד דנוךאלון רווהשיכון ובינוי אנרגיהדורית סדןעו"ד הילה תירוש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...