מנהל התכנון: דיקלה עדי-פרץ נבחרה לתפקיד מתכננת מחוז צפון

דיקלה עדי-פרץ שימשה עד היום כסגנית מתכנן מחוז צפון לפרויקטים לאומיים ומרחביים והייתה אחראית בין היתר על תחום ההתחדשות העירונית במחוז חיפה • עדי-פרץ תחליף את אדר' יהונתן כהן- ליטאנט שמשלים בימים אלה את מלוא שנות כהונתו- חמש שנים

שיתוף הכתבה
דקלה עדי-פרץ, מתכננת מחוז צפון- הנכנסת (יח"צ) דקלה עדי-פרץ, מתכננת מחוז צפון- הנכנסת (יח"צ)

ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה הודיעה היום, כי דקלה עדי- פרץ תמונה למתכננת מחוז צפון במנהל התכנון. דקלה שימשה בתפקידה האחרון כסגנית מתכנן המחוז הצפוני לפרויקטים לאומיים ומרחביים. דקלה תחליף את אדר' יהונתן כהן-ליטאנט שמשלים בימים אלו את מלוא שנות כהונתו כמתכנן מחוז- חמש שנים. רק לאחרונה דיווחנו על המהלך לחיבור שכונות העיר עפולה, באמצעות תכנון רובע מגורים חדש בצפון העיר, בין היתר בקידומו של אדר' יהונתן כהן-לטינאט, מתכנן המחוז היוצא.

בתפקידה כסגנית מתכנן המחוז לפרויקטים לאומיים ומרחביים, עדי-פרץ הייתה אחראית על מגוון תחומים במחוז, בין היתר, קידום כלל התשתיות במחוז- תשתיות אנרגיה מתחדשת, תוכניות לקווי הגז ותחנות הגז, הרשאות ותוכניות חשמל, תשתיות תחבורה- דרכים, רכבות, שדה תעופה. נוסף על כך, עדי-פרץ הובילה מספר תוכניות כוללניות  ליישובי המגזר הערבי והחברה הדרוזית. במקביל, הייתה אחראית על תחום ההתחדשות העירונית, ועל גיבוש שיטת עבודה לאיתור מתחמים המתאימים להתחדשות עירונית ברחבי המחוז.

דיקלה עדי-פרץ (49), היא בעלת תואר ראשון בגיאוגרפיה ולימודים כלליים באוניברסיטת חיפה ותואר שני בתכנון עיר ואזור בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי עיר, מהטכניון.

עדי-פרץ שתיכנס לתפקידה כבר החודש כמתכננת המחוז, תהיה אחראית על כלל הפעילויות התכנוניות במחוז, ייזום וביצוע התכנון בהתאם למדיניות התכנון הארצית, מסמכי המדיניות והנחיות מקצועיות של מנהל התכנון , ובחינת התוכניות המובאות לדיון בוועדות המחוזיות. 

נציין, כי השבוע (יום ב') בכנס פסגת הנדל"ן, אמרה שרת הפנים איילת שקד, כי בכוונתה לבצע חלוקה מחדש של האזורים הגאוגרפיים של המחוזות, תוך הוספת מחוז חדש למנהל התכנון, במסגרת המגמה לזירוז הליכי התכנון בישראל. השרה טרם פרסמה את מפת המחוזות העתידית, אך סביר להניח כי גם מחוז צפון צפוי לעבור שינויים במסגרת ההחלטה. 

מחוז צפון מתאפיין במגוון וייצוג של כלל האוכלוסיות, התרבויות וסוגי היישובים בישראל. המחוז כולל, ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות, כפרים וקיבוצים. במחוז צפון 421 יישובים ומתגוררים בו כ-1,400,000 תושבים. האתגר התכנוני במחוז הצפון, הוא התכנון והפיתוח עבור מגוון סוגי האוכלוסיות והישובים הקיימות במחוז.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןאיילת שקדפסגת הנדל"ן 2021וועדת המכרזים נציבות המדינהדיקלה עדי-פרץאדר' יהונתן כהן-ליטאנט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...