פעם שנייה בחצי שנה: חברת "אזורים" חתמה על הסכם קומבינציה בשכונת "מקור חיים" בירושלים

לאחר שלפני חצי שנה חתמה אזורים על הסכם קומבינציה לבניית 240 יח"ד בשכונת "הר-נוף" בירושלים, כעת חתמה החברה על הסכם קומבינציה לבניית 144 יח"ד, בשכונת "מקור חיים" בירושלים

שיתוף הכתבה
רון אבידן מנכ"ל חברת "אזורים" (תמר מצפי)רון אבידן מנכ"ל חברת "אזורים" (תמר מצפי)

חברת אזורים הודיעה השבוע (יום ב') על חתימת הסכם קומבינציה בשכונת "מקור חיים" בירושלים. עסקה זו באה לאחר שבחודש אפריל האחרון דיווחה החברה על חתימה על הסכם קומבינציה בשכונת "הר-נוף" בירושלים שם היא עתידה לבנות 240 יח"ד, בשטח המתפרש על 4,488 מ"ר. 

הקרקע בה בוצעה העסקה ממוקמת בין הרחובות מקור חיים והפרסה. שטח חלקת הקרקע הינו 1,835 מ"ר. לפי ההסכם, חברת אזורים תרכוש 55% מהבעלות על הקרקע, ומנגד, היא תתחייב לבנות עבור בעל הקרקע הפרטית, את מספר יחידות הדיור המשקפות את 45% משווי הקרקע שנותרה בידי הבעלים, זאת לאחר אישור תב"ע משביחה שמקדמים בעלי הקרקע, ככל שהתב"ע תאושר, היא תחול על המקרקעין הנ"ל ועל חלקה שלוש הסמוכה. 

לפי תוכנית התב"ע הקיימת כיום, ניתן  להקים בשטח הקרקע בניין מגורים עד 23 קומות, שיכלול 114 יח"ד, ו-4,050 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, 1,300 מ"ר של שטחי ספורט ונופש, ועוד 500 מ"ר יוקצו לטובת מבני ציבור.

עסקאות אלו מצטרפות לעוד מספר עסקאות שחתמה החברה בירושלים, מתוך כוונה להגדיל את היקף פעילות החברה בירושלים, בה רואה החברה יעד מרכזי להשקעה. בין היתר החברה פועלת בשכונות הבאות, בית הכרם- החברה מקדמת בנייה של 150 יח"ד במגדל של 30 קומות, בשכונת רוממה מקדמת החברה בנייה של 144 יח"ד על שטח של 6.8 דונם, בצומת פת מקדמת החברה בנייה של 200 יח"ד על שטח של 4.7 דונם, בשותפות עם חברת דלק נכסים. נוסף לכך, החברה מקדמת מספר פרויקטים לפינוי בינוי ברחבי ירושלים. 

רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על ההסכם בשכונה המבוקשת, מקור חיים מצטרפת לשורה של הסכמים משמעותיים שנחתמו אך לאחרונה בעיר ירושלים. השכונה נמצאת כבר היום בתנופה ופיתוח משמעותיים ואנו צופים כי לאור ההתחדשות שעוברת השכונה, היא תהנה מביקושים גבוהים, שכבר היום ניכרים. אזורים מסמנת את העיר כיעד מרכזי להשקעה ופיתוח ובכך מובילה מספר פרויקטים, ביניהם גם התחדשות עירונית , הפונים לקהל יעד מגוון. הפרויקט העתידי צפוי להיות בעל ערך רב הן לאזור והן לקהל היעד הירושלמי. העסקאות האחרונות ממשיכות לחזק את האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי הפעילות ויצירת צבר פרויקטים להמשך, תוך התמקדות באזורי הביקוש". 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםרון אבידןעסקת קומבינציהדלק נכסיםירושליםמקור חיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...