שכונת יוספטל בפתח תקווה: חודשיים לאחר אישור תוכנית ההתחדשות; החלה הריסת המבנה הראשון בשכונה

המבנה נהרס במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 באמצעות חברת קטה יזמות בע"מ. הבניין החדש יכיל 54 יח"ד במקום 16 יח"ד במבנה הישן

שיתוף הכתבה
תוכנית יוספטל, פתח תקווה (בר לוי דיין אדריכלים)תוכנית יוספטל, פתח תקווה (בר לוי דיין אדריכלים)

תוכנית ההתחדשות העירונית בשכונה המזרחית בפתח תקווה- שכונת יוספטל, אושרה בספטמבר האחרון, כפי שדיווחנו כאן. היום, חודשיים אחרי, החלה הריסת המבנה הראשון בשכונה. הבניין שנמצא ברחוב ברנר 30 יכלול 54 יח"ד בתשע קומות, במקום 16 יח"ד בארבע קומות היום. את הפרויקט מובילה חברת קטה יזמות בהנהלת רפי קטה, החברה, פועלת בתחום הבנייה וההתחדשות העירונית ברחבי העיר פתח תקווה.

צפו ברגעי ההריסה

קודם לכן, פרסמנו במרץ האחרון, את קביעת השמאי המכריע בנוגע לשיעור היטל ההשבחה שיגבה מהחברה. קביעת השמאי המכריע באה לאחר ערעור שהגישה החברה בנושא. החברה טענה כי לאור העובדה שחלות על הבניין כמה תוכניות שונות, בין היתר תמ"א 38 ותוכנית פת/2000/א, ולאור העובדה שהחזקתם של מרבית הדיירים בדירות היו גם לאחר אישורה של תוכנית פת/2000/א, אין צורך לחייב היטל השבחה על תוכניות שחלו לפני כן. למרות זאת, שמאי הוועדה המקומית דחו את הטענה וקבעו כי על החברה לשלם 1.83 מיליון שקל עבור היטל ההשבחה, במקום 1.17 מיליון שקל כפי שקבע שמאי החברה.

עורך דין גיא יקותיאל- ליווה את הפרויקט

כעת, חברת קטה יזמות משווקת את הדירות החדשות שעתידות לקום, לשוק החופשי. החברה מציעה דירות בני שלושה, או ארבעה חדרים, וכן דירות דופלקס ארבעה חדרים עם חלל כפול. לכל הדירות יוצמדו חניה פרטית ומחסן.

את הפרויקט ליווה לאורך השנים עורך הדין גיא יקותיאל, עורך דין המתמחה בליווי דיירים ויזמים בפרויקטים להתחדשות עירונית. 

כפי שפרסמנו, שכונת יוספטל, הופכת להיות אחת השכונות החזקות להתחדשות עירונית בפתח תקווה. על פי התוכנית שקודמה על ידי הוועדה המקומית פתח תקווה, הרשות להתחדשות עירונית ומנהלת כרמים להתחדשות עירונית בפתח תקווה, השכונה תכיל 3,278 יח"ד במקום 1,380 יח"ד כיום, בהשקעה של מעל חמישה מיליון שקלים.

שכונת יוספטל גובלת מצפון בכביש 483, ממערב בדרך ירושלים- כביש 40, מדרום בשכונת קריית אלון וממזרח בנחל מזור ובשטח מחנה סירקין.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שמאי מכריעתמ"א 38/2הרשות להתחדשות עירוניתיוספטלמנהלת כרמיםקטה יזמות בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...