המתכנן החדש של מחוז תל אביב במנהל התכנון: אדריכל ארז בן אליעזר

בן אליעזר נבחר בתום מכרז של ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה • הוא מחליף בתפקיד את המתכננת ד"ר חוה ארליך, שסיימה את תפקידה באופן רשמי ביולי האחרון

שיתוף הכתבה
המתכנן החדש במחוז ת"א, אדריכל ארז בן אליעזר (יח"צ)המתכנן החדש במחוז ת"א, אדריכל ארז בן אליעזר (יח"צ)

אדריכל ארז בן אליעזר הוא המתכנן החדש של מחוז תל אביב במנהל התכנון. בן אליעזר נבחר במסגרת מכרז פומבי שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. במנהל התכנון מעדכנים כי הוא צפוי להיכנס לתפקיד כבר החודש.
 
בן אליעזר (40) שימש בתפקיד האחרון כיועץ בכיר למנכ"לית מנהל התכנון , דלית זילבר. במסגרת תפקיד זה הוביל את יחידת המחקר לאיכות תכנון במנהל התכנון; הוביל את תחום החדשנות והיה אחראי על יצירת שיתופי פעולה בארגון ובממשלה, לצורך הובלת תהליכים מגוונים; ניהל את פרויקט "תכנון זמין"; הקים וליווה את תחום ההתחדשות עירונית במטה מנהל התכנון; וסייע בגיבוש הנחיות, תקנות וחקיקה. 

נזכיר כי בן אליעזר מחליף בתפקיד את ד"ר חוה ארליך, אשר שימשה כמתכננת המחוז במשך שנתיים, וסיימה את תפקידה ביולי האחרון.

דד

בן אליעזר החל את דרכו במנהל התכנון בצוות קידום תוכניות בערים רמת גן, גבעתיים ובני ברק, וכנציג שר הפנים בוועדות המקומיות גבעתיים ובני ברק. לאחר מכן שימש כיועץ אדריכלי במחוז. הוא בעל תואר מגיסטר בארכיטקטורה ובבינוי ערים מהטכניון, ובוגר תואר ראשון באדריכלות וחינוך בהצטיינות, במרכז האקדמי ויצ"ו חיפה. 

"במסגרת תפקידו כמתכנן מחוז תל אביב יהיה אחראי בן אליעזר, בין השאר, על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, על עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה של מנהל התכנון , על ייזום וביצוע התכנון במחוז בהתאם למדיניות התכנון הארצית, על מסמכי המדיניות וההנחיות מקצועיות של המנהל התכנון, על בדיקת התוכניות המובאות לדיון בוועדות המחוזיות, כמו גם על המעקב אחריהן, על גיבוש המדיניות התכנונית במחוז ועוד", כך נמסר ממנהל התכנון. 

סוגיית הליבה שהמחוז עוסק בה היא קידום איכות חיים עירונית בת-קיימה. האמצעים המרכזיים להשגת המטרה הם התחדשות עירונית , ציפוף המרחב, עירוב שימושים , קידום מערכות התחבורה הציבורית, הרחוב העירוני והמרחב העירוני, יצירת רציפות פיתוח חוצה רשויות, פארקים מטרופוליניים ועוד"

מחוז תל אביב מתפרש על שטח כולל של 176 קמ"ר, והוא כולל 12 רשויות מקומיות עם אוכלוסייה המונה יותר ממיליון תושבים. "מחוז תל אביב הוא הצפוף ביותר מבין ששת המחוזות במדינה", נכתב בהודעת המנהל. "סוגיית הליבה שהמחוז עוסק בה היא קידום איכות חיים עירונית בת-קיימה. האמצעים המרכזיים להשגת המטרה הם התחדשות עירונית , ציפוף המרחב, עירוב שימושים , קידום מערכות התחבורה הציבורית, הרחוב העירוני והמרחב העירוני, יצירת רציפות פיתוח חוצה רשויות, פארקים מטרופוליניים ועוד. 

בשנה האחרונה, קודמו במחוז תל אביב תוכניות משמעותיות בכל אזור הביקוש, ובהם מתחם שדה דב בתל אביב, תוכנית להתחדשות עירונית בגבעת רמב"ם בגבעתיים, תוכנית להקמת רובע עירוני חדש בדרום-מערב הרצליה ('חוף התכלת') ועוד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןדלית זילבררובע חוף התכלתמתחם גבעת רמב"ם גבעתייםרובע שדה דבאדריכל ארז בן אליעזרמחוז תל אביב במנהל התכנוןד''ר חוה ארליך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...