אשטרום קבלנות תבצע את פרויקט מגדלי המשרדים של 'אילה אגם' בצריפין

חברת אשטרום קבלנות תופקד על הפרויקט, לאחר שרק לאחרונה הוצא היתר בנייה מלא למתחם. המתחם יכיל שני מגלדים בני 17 קומות, שיכללו 38 אלף מ"ר משרדים ו- 2,000 מ"ר לשטחי מסחר בחזית הבניינים

שיתוף הכתבה
אילה טאוורס (איוולב מדיה)אילה טאוורס (איוולב מדיה)

חברת הייזום אילה אגם בבעלותו של איתן לוי, בחרה בחברת אשטרום קבלנות בהנהלת שי אתרוגי, לבצע את פרויקט מגדלי המשרדים שלה בצריפין. מדובר בשני מגדלים שייבנו בשטחה המוניציפלי של העיר באר יעקב המתפתחת. קודם לכן, באפריל 2019 הכריזה חברת אילה  אגם על הקמת פרויקט המשרדים אילה טאוורס , בבסיס הצבאי המתפנה בצריפין, כעת מודיעה החברה על שיתוף הפעולה עם אשטרום קבלנות שתופקד על ביצוע הפרויקט. 

שני המגדלים יהיו בני 17 קומות כל אחד. שטח המגרש הוא 5.8 דונם ויכלול 38 אלף מ"ר למשרדים ו-2,000 מ"ר עבור מסחר במפלס הרחוב, שטח כל קומה הוא כ-1,100 מ"ר. כמו כן, יוקם חניון עם 500 חניות בתחתית הבניין. חברת אשטרום קבלנות נכנסת לתמונה כאשר רק לאחרונה הוועדה המרחבית מצפה אפק הנפיקה היתר בניה מלא עבור הפרויקט, במקביל, עבודות החפירה והדיפון החלו בשטח כבר קודם לכן.

בנייני המשרדים יתנו מענה לעיר באר יעקב הממשיכה להתפתח בקצב מואץ. כפי שסקרנו כאן, אוכלוסיית העיר מונה כיום קרוב ל-30 אלף תושבים ולפי תוכנית המתאר עד שנת 2040 העיר צפויה להכיל כ-85,000 תושבים באמצעות הוספת כ- יח"ד 7,700 חדשות, בין היתר בשטח המחנה הצבאי צריפין, נוסף על כך יתווספו עוד אלפי יח"ד בכלל האזור ברשויות הסמוכות, מגדלים אלו של פרויקט אילה טאוורס יהיו בנייני המשרדים הראשונים שייבנו בצריפין ואשר עשויים לספק מענה תעסוקתי ראשוני לאוכלוסייה הנכנסת.

יתרון נוסף, הוא המיקום של המתחם התעסוקה העתידי, הפרויקט יוקם בסמוך לצירי תנועה מרכזיים כדי לאפשר נגישות מקסימלית לעובדים במתחם העשויים להגיע מאזורים שונים, ביניהם באמצעות נגישות מכביש 431 (מודיעין-ראשל"צ), כביש 44, תחנת הרכבת בבאר יעקב, כמו כן, במקום יוקם פרויקט BRT להסעת המונים לתוך מתחם התעסוקה החדש.

נציין, כי ההודעה באה על רקע הודעה נוספת של חברת אשטרום קבלנות שהודיעה בשבוע שעבר על שיתוף פעולה עם חברת אלקטה לביצוע פרויקט כיכר המדינה בת"א, במסגרת הפרויקט אלקטרה ואשטרום קבלנות יקימו 3 מגדלי מגורים בני 40 קומות כ"א ומבנה ציבור בן 10 קומות.

שי אתרוגי, מנכ"ל אשטרום קבלנות: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת אילה אגם בהקמת פרויקט זה, המהווה חלק ממתחם תעסוקה חדיש מזרחית לתל אביב. פרויקט זה מצטרף לשורת פרויקטים שאנו מקימים ברחבי הארץ, כולם בסטנדרט גבוה ושיטות בנייה מתקדמות"  

איתן לוי בעלי חברת יזמות הנדל"ן אילה אגם: " שיתוף הפעולה עם חברת ביצוע מהמובילות בישראל  מצביעה על עצמת הפרויקט. באר יעקב ניצבת היום בפני זינוק במספר התושבים שיגיע לכדי כ-100 אלף בעשור הקרוב ואין בה היום היצע משרדים הולם ביחס לגידול המהיר באוכלוסייה. בעוד כמה שנים האזור ייראה אחרת לחלוטין ואנו צופים שכפי שחלה עליית ערך בפארק עינב מודיעין ובפארק המדע בנס ציונה, כך ייקרה גם במתחם בבאר יעקב. הפרויקט מציע אלטרנטיבה איכותית למתחמים הגדולים והיקרים בלב גוש דן ונותן מענה למשקיעים, לבעלי עסקים וחברות גדולות, שמאסו בפקקים ובמחירי השכירות הגבוהים בתל אביב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בסיס צריפיןאילה אגםאיתן לוישי אתרוגיאילה טאוורסאשטרום קבלנותבאר יעקב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...