חדשות הנדל"ן: מתחם עירוב שימושים חדש בדרך חברון בי-ם; גב-ים השכירה את הבניין שרכשה ממורי ארקין

המתחם בעיר הבירה יכלול שטחי מגורים, מלונאות, מסחר ומבני ציבור • גב-ים השכירה את הבניין בפארק גב-ים הרצליה תמורת 55 מילון שקל לעשר שנים • סופרין פתחה את המסחר בבורסה בתל אביב

שיתוף הכתבה
יריב בר-דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים (סיון פרג')יריב בר-דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים (סיון פרג')

• עיריית ירושלים אישרה השבוע תוכנית בנייה לשטחי מסחר, מלונאות ומגורים בדרך חברון בעיר. מדובר בתוכנית בשטח כ-1.7 דונמים, והיא ממוקמת בשכונת ארנונה, בצומת הרחובות דרך חברון-צבי נוימן, בקרקע ריקה מבינוי. התכנית מציעה הקמת מבנה בן 18 קומות עם 80 יח"ד, מתוכן 47 יח"ד להשכרה ארוכת טווח ל-15 שנים, וכן 17 חדרי מלון, בשילוב עם חזית מסחרית כלפי דרך חברון, כ-750 מ"ר משרדים, וכ-200 מ"ר שטח ציבורי בנוי לשירותי רווחה. "תןכנית זו הינה אחת מתוך סדרת תוכניות המקודמות על דרך חברון, שבה עתיד לעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה, זאת במטרה להפוך את דרך חברון לשדרה עירונית עם שימושים מעורבים למגורים, מסחר, מלונאות ומשרדים", נכתב בהודעת העירייה.

הדמיית תוכנית עירוב השימושים בדרך חברון. קרדיט: משרד ארי כהן אדריכלות ובינוי עריםהדמיית תוכנית עירוב השימושים בדרך חברון. קרדיט: משרד ארי כהן אדריכלות ובינוי ערים

• חברת גב-ים הודיעה השבוע על השכרת בניין בהרצליה לחברת החללים המשותפים מיקסר, תמורת 55 מיליון שקל למשך עשר שנים. מדובר בבניין שרכשה החברה ממורי ארקין, בפארק גב-ים הרצליה, בספטמבר השנה. הנכס הושכר בתמורה לדמי שכירות חודשיים בסך של כ-90 שקל למ"ר. "ההסכם עם חברת מיקסר כולל שתי אופציות להארכתו לתקופה של חמש שנים, ותוספת של 7% בדמי השכירות בכל אחת מהן". מדובר בבניין בן 3,600 מ"ר שטחים בנויים, על מגרש בשטח 1.1 דונמים, הכולל פוטנציאל לזכויות בנייה נוספות בהיקף של כ-3,000 מ"ר בייעוד תעסוקה.

פארק גב-ים הרצליה צפון. צילום: גיא מדורפארק גב-ים הרצליה צפון. צילום: גיא מדור

• חברת ביג מרכזי קניות עדכנה השבוע כי חברה בת שלה השלימה את מכירת שני מרכזי הקניות בארה"ב – מכירה שעליה דיווחה החברה ביולי השנה. מדובר במכרז קניות פתוח בלאס וגאס, נבאדה, ובמרכז קניות פתוח בפלגסטאף, אריזונה. במקביל דיווחה ביג על הסכם לרכישת 100% ממניות חברה רומנית המחזיקה בזכויות בפרויקט להקמ טורבינות רוח במחוז Braila במדינה. מדובר בעסקה שמתבצעת על ידי חברה בת שלה, תמורת שבעה מיליון אירו.

• חברת מנרב הודיעה השבוע כי השלימה מהלך לרכישת מלוא זכויות השותף בחברת "Third 368" תמורת 8.55 מיליון דולר, "בהמשך לקבלת כל האישורים הנדרשים על פי דין על ידי השותף להשלמת העסקה", כך בהודעתה. החברה הנרכשת מחזיקה בזכויות של פרויקט נדל"ן יזמי למגורים במנהטן, ניו יורק.

• חברת דקטלון הודיעה כי תפתח את הסניף התשיעי שלה בישראל - וראשון בירושלים - במתחם Ashtrom Comm-U המוקם בימים אלו על ידי אשטרום נכסים . זהו הסניף השני של דקטלון בנכס של אשטרום , לצד הסניף בנתניה. מתחם העסקים Ashtrom Comm-U נמצא ברחוב פייר קניג בעיר הבירה, מתפרס על כ-50,000 מ"ר ובו אשטרום נכסים מציעה שטחי משרדים ומסחר להשכרה.

פרויקט Ashtrom Comm-U, תלפיות, ירושלים. קרדיט: 3Dvisionפרויקט Ashtrom Comm-U, תלפיות, ירושלים. קרדיט: 3Dvision

• חברת הנדל"ן סופרין אחזקות פתחה אתמול (ה') את המסחר בבורסה בתל אביב, זאת לרגל הרישום בבורסה. מניית החברה צפויה להיכנס בינואר 2022, במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה ת"א-צמיחה, ת"א-נדל"ן ות"א-בנייה. לצד זה, השלימה החברה בחודש שעבר הנפקת מניות ראשונה בבורסה, במסגרתה גייסה מציבור המשקיעים כ-42 מיליון שקל.

קבוצת סופרין פותחת את המסחר בבורסה לניירות ערך. צילום: יוראי ליברמןקבוצת סופרין פותחת את המסחר בבורסה לניירות ערך. צילום: יוראי ליברמן

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםעירוב שימושיםמשרד ארי כהן אדריכלות ובינוי עריםגב-ים קרקעות בע"ממורי ארקיןביג מרכזי קניותהרשות לניירות ערךמנרבDECATHLONאשטרום נכסיםAshtrom Comm-Uסופריןהבורסה לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...