כשלושה חודשים לאחר האירוע: אאורה נבחרה לבנות מחדש את הבניין שקרס ברחוב סרלין בחולון

החברה תקים במקום מבנה בן עשר קומות ו-88 יחידות דיור חדשות – זאת במקום 33 יח"ד שהיו בבניין שקרס • החברה הודיעה כי תסייע בתשלומי שכר הדירה של הדיירים הוותיקים במהלך הבנייה

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י, בעלי ומנכ"ל אאורה, עם נציגות הדיירים בבניין ברחוב סרלין חולון (יח"צ)יעקב אטרקצ'י, בעלי ומנכ"ל אאורה, עם נציגות הדיירים בבניין ברחוב סרלין חולון (יח"צ)

יש תקווה לדיירי הבניין שקרס בחולון: אאורה הודיעה הבוקר (ה') כי נבחרה על ידי דיירי הבניין לבנות מחדש את הבניין "המפורסם" ברחוב סרלין בעיר, שקרס לפני כשלושה חודשים באירוע שמשך את תשומת לב כולם.

כזכור, הבניין פונה מדייריו בבהילות בחודש ספטמבר, וזאת בשל ליקויים רבים, סדקים, רעשים חשודים - וסכנת קריסה ממשית. כמה שעות לאחר שפונו הדיירים, הבניין קרס. צפו בסרטון אשר מתעד את רגע הקריסה:

בשל האירוע החריג, ולאחר הליך מזורז, נבחרה חברת אאורה על ידי דיירי הבניין לבנות את הבניין החדש שיוקם במקום זה שקרס. התכנון הוא להקים במקום בניין עמיד בפני רעידות אדמה, בן עשר קומות, עם 88 יח"ד חדשות - שיחליפו את 33 יח"ד הישנות בבניין שקרס. הדיירים הוותיקים יקבלו דירה גדולה יותר מזו שהייתה בבעלותם, עם מרפסת וממ"ד, ועל פי התכנון - לכל דירה תהיה חניה. נוסף על כך ישודרג האזור הציבורי המשותף של הבניין.

"חברת אאורה התגייסה לסייע לדיירים כי היא מאמינה שזוהי המחוייבות הלאומית של כולנו", כך בהודעת החברה מהבוקר. "מתוך ההבנה של מורכבות הסיטואציה, החליטה אאורה להירתם למען תושבי הבניין ואף לסייע להם בתשלומי שכר הדירה במהלך הבנייה". 

יעקב אטרקצ'י, בעלי ומנכ"ל אאורה : "בניית הבניין בחולון במקום זה שקרס הוא בעיניי אירוע לאומי בעל חשיבות חברתית ומוסרית. יש אלפי בניינים מסוכנים בגוש דן, וזוהי קריאת השכמה לכל מי שעוסק בנושא. המדינה צריכה לעשות הכול כדי למנוע את קריסתו של הבניין הבא. כפי שאנחנו חוזרים ואומרים – אין מנוס מלחדש את ישראל. השבוע זה בחולון, מחר זה יהיה בירושלים ובתל אביב.

על אף שהפרויקט אינו כלכלי, נרתמת אאורה לטובת הדיירים ותסייע להם בתשלומי שכר הדירה, כדי להקל עד כמה שניתן על הקושי באובדן הבית הפרטי שלהם. אנחנו מחוייבים להשיא ערך משמעותי לדיירים, ולבנות להם בניין חדש ומפואר שיביא לשיפור באיכות החיים שלהם ושל משפחותיהם".

אדם אלגריסי, נציג הדיירים בבניין: "לפני כשלושה חודשים השתנו ברגע חייהם של כל המשפחות בבניין - הורים לילדים, מבוגרים, קשישים, ניצולי שואה וחולים כרוניים, שאיבדו את ביתם - וחלק ניכר מהם גם את כל רכושם עלי אדמות. ההירתמות של אאורה לנושא, הצהרת הכוונות והעמידה במילה, כזוכה במכרז וכמוביל פרוייקט חברתי - מוערכת ונותנת תקווה שכל כך נחוצה, תקווה שיהיה פה טוב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהיעקב אטרקצ'יהבניין ברחוב סרלין בחולוןאדריכל בן קוטלראדם אלגריסי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...