מנרב פרויקטים רוכשת מקנדה ישראל אופציה למגרש בת"א ב-11 מיליון שקל

על הקרקע בטיילת הרברט סמואל בת"א ניתן להקים פרויקט של כ-8,000 מ"ר מגורים - 78 דירות יוקרה, כ-500 מ"ר מסחר, ובית מלון עם 276 חדרים 

שיתוף הכתבה
הרברט סמואל בת"אהרברט סמואל בת"א

חברת מנרב פרויקטים בניהולו של דרור קוזניצקי, וחברת א. ר ראם שבבעלות האחים נקש ורז עודד, רכשו אופציה לזכויות במגרש (30%) בטיילת הרברט סמואל בתל אביב תמורת 11 מיליון שקל, עליה ניתן להקים פרויקט עם שימושים מעורבים - מגורים, מסחר ומלונאות. המוכרת היא חברת קנדה ישראל של ברק רוזן ואסי טוכמאייר. 

האופציה ניתנת למימוש בתמורה ל-51.7 מיליון שקל פלוס מע"מ, עד ל-14 בפברואר 2019. סך של 30% מהסכום שולמו למוכרת במועד החתימה על ההסכם ויתרת דמי הסיחור ישולמו בשני תשלומים עד לסוף אפריל 2019. התשלומים יועברו בין אם האופציה תמומש על ידי הרוכשות ובין אם לאו. הרוכשות חתמו גם הסכם קומבינציה מול חלק מבעלי קרקע פרטיים לרכישת 50% נוספים במגרש.

הקרקע, בשטח של כ-1,067 מ"ר מהווה כ-30% ממגרש הממוקם בין הרחובות הירקון, הרב קוק וגאולה בתל-אביב. על המגרש חלה תב"ע (תא/3690) לפיה ניתן להקים בו פרויקט של כ-8,000 מ"ר מגורים - 78 דירות יוקרה, כ-500 מ"ר מסחר ובית מלון שיכלול כ-276 חדרים בשטח כולל של כ-12,000 מ"ר. 

לפי עסקת הקומבינציה ל-50% נוספים מהמגרש בשטח כולל של כ-1,900 מ"ר, הרוכשות יקבלו את מלוא זכויות הבנייה השייכות למוכרים ומיועדות מלונאות, בתמורה להקמת יח"ד למגורים לבעלי הקרקע על פי יחס המרה כפי שנקבע בין הצדדים. ההסכם כפוף לתנאים מתלים ביניהם חתימת כל בעלי הזכויות בעסקת הקומבינציה, מימוש האופציה בחלקה הסמוכה וחתימה מול בעלי יתרת הזכויות במגרש, כ-20%, באופן המאפשר את תכנון, הקמת והשלמת הפרויקט. 

נזכיר, כי מנרב וראם רכשו ב-2016 קרקע בשטח של 2 דונם מצפון למתחם זה, בין הרחובות הירקון, גאולה ויונה הנביא, בתמורה ל-97 מיליון שקל. על הקרקע מקדמות החברות תכנית להקמת פרויקט מגורים ומלונאות. 

דרור קוזניצקי, מנכ"ל מנרב פרויקטים, אמר כי "החברה משלימה יחד עם שותפיה רכישה של קרקע איכותית במיקום אסטרטגי בצמוד למתחם נוסף שבבעלותה ברחוב הירקון/הרברט סמואל. מדובר במגרשים האחרונים המיועדים לבניית מגורים ומלונאות על קו החוף של תל אביב ובכלל. כמו כן, פועלת החברה במסגרת תכניות העבודה לאיתור, רכישה והשבחה של מגרשים בעלי ערך מוסף ייחודי, בעלי מיצוב עסקי גבוה ופוטנציאל השבחה ". את הרוכשות ייצגו בעסקה עו"ד ערן באלינט ועו"ד יאיר סלומון ממשרד שבלת ושות'.

מקנדה ישראל לא נמסרה תגובה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חברת מנרבדרור קוזניצקיא.ר.ראם פרויקטיםהרברט סמואלקנדה ישראלרז נקשעודד נקשברק רוזןאסי טוכמאיירתא/3690עסקת קומבינציה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...