באוקטובר 2020 התקבל פרוטוקול הוועדה – ורק כעת האישור הסופי: היתר בנייה לפרויקט סומייל של חג'ג' בת"א

קבוצת חג'ג' הודיעה היום על קבלת ההיתר הרשמי מהוועדה המקומית • לפני יותר משנה כבר קיבלה החברה מהוועדה הודעה כי היא מאשרת את הוצאת ההיתר • הפרויקט – בפינת הרחובות אבן גבירול-ארלוזורוב

שיתוף הכתבה
האחים צחי ועידו חג'ג', בעלי קבוצת חג'ג' (שי תמיר)האחים צחי ועידו חג'ג', בעלי קבוצת חג'ג' (שי תמיר)

היתר בנייה לפרויקט "סומייל" של קבוצת חג'ג' באחד המתחמים היוקרתיים בתל אביב: החברה הודיעה אמש (ד') כי התקבל היתר בנייה מהוועדה המקומית באופן רשמי – זאת לאחר שכבר לפני שנה, באוקטובר 2020, הודיעה החברה כי "התקבל פרוטוקול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפו, אשר אישר הוצאת היתר בנייה לפרויקט".

מדובר בפרויקט שבמסגרתו יוקם מגדל מגורים בן כ-49 קומות, לצד מבנה מרקמי בן שש קומות מגורים מעל קומת מסחר, ובשניהם בסך הכול כ-273 יחידות דיור וכ-320 מ"ר שטחי מסחר. "עבודות החפירה והדיפון בפרויקט הושלמו, וקבלן עבודות החפירה והדיפון צפוי להשלים בקרוב את עבודות ההתאמה לצורך התחלת עבודת הקמת הפרויקט", מציינת החברה.

בדו"ח המסכם לשנת 2020 ציינה החברה כי נחתמו הסכמי מכר עבור 169 יחידות דיור בפרויקט, מתוך 228 (תוספת של 45 דירות נוספות המתינה אז עדיין להחלטת ועדה), וכי 59 יחידות דיור טרם נמכרו, מתוך אותה כמות. החברה העריכה באותו דו"ח כי 45 יחידות דיור נוספות ינבו לה רווח גולמי של עוד 70 מיליון שקל

בדו"ח המסכם לשנת 2020 ציינה החברה כי נחתמו הסכמי מכר עבור 169 יחידות דיור בפרויקט, מתוך 228 (תוספת של 45 דירות נוספות המתינה אז עדיין להחלטת ועדה), וכי 59 יחידות דיור טרם נמכרו, מתוך אותה כמות. החברה העריכה באותו דו"ח כי 45 יחידות דיור נוספות ינבו לה רווח גולמי של עוד 70 מיליון שקל, "בהתבסס על מחירי המכירה הנוכחיים בפרויקט וכן בהתבסס על הערכותיה הנוכחיות של החברה ביחס לאומדני העלויות בפרויקט".

הפרויקט מתוכנן לקום באחד המקומות המרכזיים בתל אביב, באבן גבירול פינת רחוב ארלוזורוב, בדרום-מערב מתחם סומייל המפורסם. בנובמבר 2020 חתמה החברה על הסכם בנייה מותנה עם חברת אלקטרה בנייה, למתן שירותי בנייה כקבלן ראשי בפרויקט – תמורת כ-255 מיליון שקל. על פי החוזה, העבודות יושלמו בתוך 48 חודשים ממועד תחילת הבנייה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'הוועדה המקומית לתכנון ובנייההרשות לניירות ערךמתחם סומיילאלקטרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...