משרד הבינוי והשיכון: אלו שתי החברות שינהלו 62 בתי גיל הזהב בהיקף של 265 מיליון שקל

עמידר החדשה זכתה בניהול 39 בתי גיל הזהב ושלו ובניו זכתה בניהול 23 בתי גיל הזהב. סך הכול 6,000 יח"ד. תקופת הניהול, חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות

שיתוף הכתבה
אביעד פרידמן מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון (דן סבאח)אביעד פרידמן מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון (דן סבאח)


חברת עמידר החדשה ושלו ובניו זכו היום בניהול ותפעול עשרות בתי גיל הזהב של משרד הבינוי והשיכון בהיקף של כרבע מיליארד שקלים. חברת עמידר החדשה זכתה בניהול של 39 בתי גיל זהב באשכול הצפוני והדרומי. וכן, חברת שלו ובניו זכתה בניהול ותפעול 23 בתי גיל הזהב באשכול הצפוני והדרומי של המשרד. סך הכול החברו יתפעלו 6,000 דירות לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.

במשרד הבינוי והשיכון מציינים כי היקף של המכרז גבוה משמעותית מהמכרז הקודם – 265 מיליון לעומת 190 במרכז הקודם, המכרז החדש גבוה משמעותית בהיקף ההתקשרות 265 מיליון ש״ח לעומת 190 מיליון ש״ח בהתקשרות הקודמת. במשרד מנמקים את העלייה בהיקף המכרז בשל העובדה שהמכרז "הגדיר מראש היקף שירותים מוגדל ותוספת של כוח אדם במטרה לייעל ולשפר את השירות לאזרח, כחלק מהליך התייעלות שהמשרד מקדם בנושא.

כמו כן, מוגדר במכרז כי בתחום אחריותן של החברות גם ביצוע סקרי תקינות ותכנון ביצוע של עבודות נדרשות לתקינות המבנה, שיפוץ דירות מתפנות והכשרתן לאכלוס חוזר, הפעלת שירותי רווחה ועבודה סוציאלית עבור הדיירים, הפעלת פעילויות חברתיות עבור הדיירים ועוד".

משרד הבינוי והשיכון מנהל 122 בתי דיור לגיל הזהב בפריסה ארצית בהם ישנן כ-12,000 דירות, ומתגוררים בהם למעלה מ14,000 קשישים, עצמאיים בתפקודם, בעלי תעודת זכאות כחסרי דירה המתקיימים מקצבאות זקנה. " החברות הזוכות ינהלו את אורח החיים בבית הדיור ע"פ כללי המשרד והנחיותיו"

עמידר החדשה הינה חברת הדיור הציבורי הגדולה בארץ, וההסכמים של המשרד עם החברה מקיפים כ-75% מסך הדירות בדיור הציבורי וכ-30% מסך הדירות בבתי גיל הזהב. במקביל, חברת 'שליו ובניו' – מפעילה כיום מספר בתי גיל זהב עבור המשרד, וזאת בנוסף לשירותים שנותנת החברה למשרדי הרווחה והבריאות.

"נדגיש כי מטרת בתי הדיור אלו להציע פתרון דיור בקהילה הכולל  סל רווחה לאוכלוסיית זכאים בני הגיל השלישי. כיום, רוב בתי הדיור מנוהלים בעבור המשרד על ידי חברות ממשלתיות וחלקן על ידי חברות פרטיות", מהודעת משרד השיכון".

רק השבוע פרסמנו כי חברת עמידר  החדשה המחזיקה כאמור ב-75% מהדיור הציבורי בישראל, פרסמה היא מגדילה את התיחום הכספי לצורך ביצוע רכש דירות לדיור הציבורי: "ביום 12 בדצמבר 2021 אישר צוות המנכ"לים תיקון עקרונות להסכם, המפורטים במסמך עקרונות להסכם מסגרת עם החברה", כך בהודעתה של עמידר לרשות לניירות ערך, "שעיקרו הרחבת התיחום הכספי לצורך ביצוע רכש דירות לדיור הציבורי בהיקף של 1.2 מיליארד שקל, כך שהסך הכולל יעמוד על 2.2 מיליארד שקל. הנוסח המתוקן של מסמך העקרונות פורסם להשגות, שאותן ניתן להגיש עד ליום 25 בדצמבר 2021".

עוד פרסמנו כי חברת עמידר מקדמת תשעה פרויקטים להתחדשות עירונית במתחמים של הדיור הציבורי, שישה פרויקטים באמצעות מכירה של זכויות החברה כיזמית בדרך של מכרז, ושלושה פרויקטים בשיתוף עם שותפים חדשים.

אביעד פרידמן, מנכל משרד הבינוי והשיכון : " משרד הבינוי והשיכון רואה לנגד עיניו את דיירי בתי גיל הזהב והדאגה לרווחתם. מדובר בהסכם משמעותי, משופר ומשודרג למען דיירי הבתים. המטרה היא לספק להם איכות חיים, בסביבה מרכזית ומונגשת בשילוב חיי חברה ותרבות. המכרז העדכני שם דגש על הדאגה לדייר, והמשרד ידאג לפקח כי איכות חייהם של הדיירים הינה ראשונה במעלה עבור החברות המנהלות".

יגאל אהרוני, מנכ"ל עמידר: "אנו בעמידר רואים זכות גדולה לנהל את בתי הדיור המוגן בדיור הציבורי, מדובר במענה חשוב וראוי לאוכלוסיית בני הגיל השלישי ברחבי הארץ. אני מודה להנהלת משרד הבינוי והשיכון על האמון שנתנו בנו להמשיך ולבצע משימה חשובה זו, תוך השקעת משאבים רבים לטיוב סביבת המגורים והענקת יחס אישי לדיירים".

שי שלו, מנכ"ל שלו שירותי מקום: "חברת שלו שירותי שיקום מודה למשרד הבינוי והשיכון על הבחירה החוזרת בנו. נמשיך להעניק לדיירי הדיור הציבורי מגוון רחב של שירותים המותאמים במיוחד עבורם. אנו שמים לעצמנו כמטרה לראות את האדם וצרכיו  על מנת שהדיירים ייהנו מחיים איכותיים, טובים מלאי עשייה, פנאי וחברה. תודה רבה על האמון שניתן, מצפים לעשייה המבורכת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אביעד פרידמןיגאל אהרונישי שלועמידר החדשהשלו ובניובתי גיל הזהב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...