קבוצת חג'ג' מציבה יעד חדש: שוק הדיור המוגן בישראל

החברה תפעל לאיתור קרקעות למטרת הקמת מרכזי דיור מוגן יוקרתיים. קהל היעד של החברה: אוכלוסייה מבוגרת, עצמאית ברמת סוציו אקונומית בינונית – גבוהה.

שיתוף הכתבה
בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', צחי ועידו חג'ג' (שי תמיר)בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', צחי ועידו חג'ג' (שי תמיר)

קבוצת חג'ג' הודיעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב, כי בכוונתה להתחיל פעילות בתחום הדיור המוגן בישראל. ההחלטה הוגשה לדירקטוריון החברה שאישרה את הבקשה. החברה ציינה כי בכוונתה למקד את הפעילות "להקמת מרכזי מגורים יוקרתיים בישראל המיועדים לפלח אוכלוסייה מבוגרת, עצמאית ברמת סוציו אקונומית בינונית – גבוהה".

החברה מעריכה כי בשנים הקרובות הביקושים לדיור מוגן רק ילכו ויגדלו: "שוק הדיור המוגן בישראל מונה כיום כ-14 אלף יחידות דיור, רובן באזורי גוש דן ובשרון, כאשר שיעור התפוסה עומד על כ-90%. להערכת החברה, הביקושים בתחום בשנים הקרובות אף עשויים לגדול וזאת לאור כך שבשנים האחרונות חלה עלייה בתוחלת החיים של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל בצד עליה ברמת החיים של אוכלוסייה זו".

החברה מדגישה כי היא תפעל לקבל את כלל ההיתרים הנדרשים להפעלת דיור מוגן בישראל במסגרת חוק הדיור המוגן: "לרבות החובה בקבלת רישיון לצורך הפעלת בית דיור מוגן על ידי ממונה מטעם משרד הרווחה והשירותים החברתיים והסדרת הבטוחות הניתנות לדיירים".

נכון להיום הקבוצה איננה מחזיקה נכסים המיועדים לדיור מוגן, כך שפעילות החברה "ככל ותבוצע, תהא כפופה, בין היתר, לאיתור קרקעות זמינות המתאימות הן בגודל, הן במיקום הגיאוגרפי והן בייעודן לצורך הקמה של מתחמי דיור מוגן ואישור הדירקטוריון לגביהם".

קבוצת חג'ג' שבשליטתם של האחים צחי ועידו חג'ג' פועלת בתחום מגורי היוקרה בישראל. אחד הפרויקטים הוא פרויקט PORT TLV הממוקם בכניסה לנמל תל אביב. לפני כחודש דיווחנו כאן כי נמכרו שתי דירות בבניין שבפרויקט בעלות של 62 מיליון שקלים - 121 אלף שקלים למ"ר. הכוונה של החברה לפעול להקמת דיור מוגן יוקרתי בישראל תואמת את אופייה של החברה שכאמור פועלת גם בתחום מגורי היוקרה בישראל.

בתוך כך, דיווחנו כאן כי בשבועיים האחרונים החברה קיבלה שני היתרי בנייה בתל אביב. ההיתר  הראשון ניתן לפרויקט סומייל שבו יוקם מגדל מגורים בן כ-49 קומות, לצד מבנה מרקמי בן שש קומות מגורים מעל קומת מסחר, ובשניהם בסך הכול כ-273 יחידות דיור וכ-320 מ"ר שטחי מסחר. ההיתר השני ניתן לפרויקט MOMA, אשר בהתאם לו, החברה תקים מבנים למגורים, תעסוקה ומסחר, שיכללו 225 יחידות דיור, בשני מגדלי מגורים בני 17 קומות ובשני בניינים בני שש קומות, כולם מעל קומת מסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'דיור מוגןפרויקט סומיילהאחים חג'ג'PORT TLVבורסה לניירות ערךMOMA
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...