לאחר 16 שנה: מהנדסת העיר חולון אדר' מימי פלג פורשת מתפקידה

מימי פלג שימשה 16 שנים בתפקיד מהנדסת העיר, לאחר ששימשה כמהנדסת הראשית של צה"ל. לאחרונה אגף ההנדסה שבראשותה התמודד עם אירוע קריסת הבניין בחולון שרק בנס התסיים ללא נפגעים

שיתוף הכתבה
אדר' מימי פלג, מהנדסת העיר חולון הפורשת (טל קירשנבאום)אדר' מימי פלג, מהנדסת העיר חולון הפורשת (טל קירשנבאום)

מהנדסת העיר חולון אדר' מימי פלג הודיעה לראש העיר מוטי ששון כי היא מבקשת לסיים את תפקידה בחודשים הקרובים, לאחר 16 שנים בתפקיד. קודם לכן כיהנה פלג כמהדסת ראשית של צה"ל שם פעלה בתחומי אפיון תכנון, בקרה וניהול פרויקטים של בינוי ותשתית בצבא היבשה.

בהודעה שהוציאה עיריית חולון נכתב כי "במהלך השנים קידמה פלג את מדיניותו של  ראש העיר בכל מה שקשור לתוכניות העיר לטווח הארוך והקצר, שהפכו את חולון לעיר אטרקטיבית למגורים ולתעסוקה. כחלק מכך, קודמה תוכנית המתאר העירונית ח-2040  ותוכנית ההתחדשות העירונית ח–619, שמהווה תקדים ייחודי רק בחולון ומייצרת בהירות תכנונית בהתחדשות העירונית ברחבי העיר.

בשנים אלה הפך גם אזור התעשייה של חולון מאזור של תעשייה קלה וכבדה לאזור אטרקטיבי לתעסוקה ולמסחר, ונעשתה תוכנית לפיתוח מרכז עירוני חדש, הכולל שכונת מגורים, מסחר, תעסוקה, מרחב ציבורי פתוח ומבני ציבור בעירוב שימושים, שייצר מרכז תוסס".

נציין, כי אגף ההנדסה שבראשותה ההתמודד בספטמבר האחרון עם אירוע קריסת הבניין ברחוב סרלין בעיר, מקרה שהסתיים בנס ללא נפגעים. בעקבות הקריסה רשויות רבות ברחבי הארץ החלו בבדיקת בטיחות מבנים ישנים שבתחומן, ואף פינו מבנים שנמצאו במצב סכנה. בחודש שעבר דיווחנו כי חברת  אאורה הגיעה להסכמות מול הדיירים מהבניין שקרס, לפיו היא 88 יח"ד במקום 33 יח"ד שהיו בבניין הישן.  

לסיום אמרו בעירייה כי "מימי פלג הודתה לראש העיר מוטי ששון על הזכות שניתנה לה על ידו להוביל את התכנון האורבני בעיר והוא הודה לה על האופן שבו הובילה לפיתוח העיר ועל כך שביצעה במשך שנים ארוכות את התפקיד המורכב בהצלחה מרובה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית חולוןצה"לאדר' מימי פלגמוטי ששוןו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...