שומרים על היציבות: כהונתו של יו"ר "דירה להשכיר" אהוד אדמתי הוארכה בשנה

אדמתי מונה לתפקידו ב-2017. בשנה הקרובה החברה צפויה לשווק כ-10 אלף יח"ד, לאחר שהחברה סיימה את שנת 2021 עם שיווק של למעלה מ-6,550 יח"ד

שיתוף הכתבה
אהוד אדמתי יו"ר דירה להשכיר (יח"צ)אהוד אדמתי יו"ר דירה להשכיר (יח"צ)

רשות החברות הממשלתיות האריכה את כהונתו של יו"ר חברת דירה להשכיר , אהוד אדמתי. אדמתי מונה לתפקידו בשנת 2017 לאחר שהיה מנכ"ל סופרגז ומנהל חטיבה בדלק ישראל. לאחר שכהונתו הוארכה בעבר מספר פעמים, גם כעת כהונתו הוארכה לשנה נוספת.

דירה להשכיר – החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ, המנוהלת על ידי ענבל דוד כמנכ"ל בפועל, היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה של מדינת ישראל שהחלה בפעילותה בשלהי שנת 2014, לצורך קידום נושא הדיור ופתרון משבר הדיור המצויה כיום באחריות שר הבינוי והשיכון. החברה היא זרוע הביצוע של הממשלה לצורך תכנון, ביצוע וקידום פרויקטים לדיור לצורכי השכרה. כמו כן, פועלת החברה לפיתוח שוק מוסדי להשכרה לטווח ארוך, עידוד יזמים והשקעה של קרנות הריט בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח. 

בימים אלה, נמצאת דירה להשכיר בתנופת שיווקים של דיור בשכירות ארוכת טווח ובסה"כ מובילה כ-60 פרויקטים המיועדים להשכרה ארוכת טווח ברחבי הארץ, כ-16,000 יח"ד. במהלך החודשים האחרונים מתאכלסות למעלה מ-1,000 יח"ד במספר פרויקטים למגורים בשכירות ארוכת טווח. 

החברה מסכמת את שנת 2021 עם שיווק של למעלה מ-6,550 יח"ד במודל של שכירות ארוכת טווח שנוספו לשוק ומתעתדת לשווק בשנת 2022 בשיתוף רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון כ-10,000 יח"ד נוספות. נציין, כי עם פתיחת השנה החדשה החברה סיימה בשיווק של 246 יח"ד בקריית גת. ובימים הקרובים החברה צפויה לפרסם את תוצאות השיווק לפרויקט של 179 יח"ד בפארק לכיש באשדוד 


אהוד אדמתי, יו"ר דירה להשכיר : "אני מודה לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין ולמנכ"ל משרדו אביעד פרידמן על הבעת האמון שלהם בי ובחברה. אנחנו מסיימים את שנת 2021 עם שורת הישגים וערוכים להמשיך ולבסס  את שוק השכירות בישראל בשנה הקרובה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכירענבל דודאוהב אדמתי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...