מי אמר שכולם עובדים מהבית? הפרויקט שהחתים שתי חברות היי־טק על הסכמי שכירות בהיקף של כ-200 מיליון שקלים

פרויקט לנדמרק בתל אביב: חברת אופטיבס תשכור שתי קומות בשטח של 5,800 מ"ר לתקופה של שש שנים. חברת פאנדבוקס תשכור שלוש קומות בשטח של 8,250 מ"ר לתקופה של חמש שנים

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט (אבנר ישר אדריכלים)הדמיית הפרויקט (אבנר ישר אדריכלים)

מלירסון ואפי נכסים הודיעו כי הם חתמו על הסכמי שכירות בשטח של 14,000 מ"ר מול שתי חברות היי־טק, במסגרת פרויקט לנדמרק אותו הם מקימים בימים אלו בתל אביב. הסכמי השכירות נאמדים בכ-200 מיליון שקל יחד. ההסכם הראשון נחתם מול חברת אופטיבס. החברה תשכור את שלוש הקומות העליונות במגדל A, בשטח של כ-8,250 מ"ר וכ-35 חניות לתקופה של 5 שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. ההסכם השני נחתם מול חברת בפאנדבוקס. החברה תשכור 2 קומות במגדל A בשטח של כ-5,800 מ"ר ו-70 חניות לתקופה של 6 שנים עם אופציה לארבע שנים נוספות. 

נציין, כי רק לפני מספר שבועות הודיעה החברה על חתימת הסכם שכירות עם חברת שירותי הענן Cato Networks אשר תשכור כ- 16,500 מ"ר בפרויקט. 

החברות מליסרון ואפי נכסים, מחזיקות בחלקים שווים בפרויקט לנדמרק. המתחם ממוקם צפונית לרחוב הארבעה, בסמוך למתחם שרונה.  בקרבת הפרויקט מוקמות תחנות הקו האדום והקו הירוק של הרכבת הקלה ומחולק לשני בניינים. בפרויקט יוקמו שני מגדלים. מגדל A שהקמתו צפויה להסתיים בתום שנת 2023, ומגדל B אשר הקמתו צפויה להסתיים בתום שנת 2025. ביצוע הפרויקט מתבצע באמצעות חברת אלקטרה בנייהשחתמה על הסכם מול החברות מלירסון ואפי נווה בשנת 2019 בהיקף של 715 מיליון שקל.

מגדל A הוא מגדל תעסוקה ומסחר בן 40 קומות, ובו אטריום המתנשא לגובה של 160 מטר, הוא יכלול כ- 100 אלף מ"ר משרדים, ובו גם יוקם בית הספר למחול של עיריית תל אביב "ביכורי העיתים" בשטח של כ-  6,000 מ"ר. מגדל B הצמוד לו, יכלול כ- 45 אלף מ"ר שטחי משרדים, ומעליהם 116 דירות למגורים. בפרויקט כ- 2,000 מקומות חניה וכ- 6,000 מ"ר של מסחר. 

חברת מליסרון , בשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר (יו"ר) ואופיר שריד (מנכ"ל),היא חברה העוסקת בהקמה, החזקה וניהול של קניונים ומתחמי משרדים וקמפוסי הייטק הממותגים תחת השם "עופר". נכון לסוף רבעון שלישי 2021, בבעלות החברה ובניהולה 27 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-871 אלף מ"ר בתוספת 26,000 מקומות חנייה.

אפי נכסים היא חברה ציבורית הנמצאת בבעלות ביג (61.56%) ומגה אור (11.68%). החברה מתמקדת בייזום, הקמה, השכרה ותפעול של נכסים מניבים המיועדים בעיקר למשרדים, מסחר ותעשיה.

החברות מציינות כי: "המעבר של שתי החברות למתחם לנדמרק מבטא את המגמה המאפיינת כיום את חברות הטכנולוגיה הרבות, המעוניינות לעבור למשרדים חדשניים ואיכותיים על מנת ליצור סביבת עבודה עם אטרקציות ומוקדי הסעדה ובילוי סמוכים, שמסייעת בגיוס עובדים. בימים אלו מתקיימים משאים ומתנים מתקדמים על כל שטחי המתחם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אופיר שרידאפי נכסיםליאורה עופרלנמרקאופטיבספאנדבוקסמלירסון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...