סאמיט לא עוצרת: עוד 400 יח"ד ושישה מרכזים מסחריים בארה"ב תמורת 195 מיליון שקל

לאחר מימוש העסקה החברה תחזיק בכ-2,900 יח"ד בניו יורק. העסקאות הבאות: "החברה מנהלת משא ומתן לרכישת בנייני מגורים נוספים בעיר ניו יורק".

שיתוף הכתבה
זוהר לוי, יו"ר סאמיט אחזקות נדל"ן (יח"צ)זוהר לוי, יו"ר סאמיט אחזקות נדל"ן (יח"צ)

חברת סאמיט אחזקות נדל"ן בשליטתו של זוהר לוי הודיעה הבוקר לבורסה לניירות ערך כי חברה בת זרה שלה התקשרה בעסקאות לרכישה של כ- 400 יח"ד להשכרה בניו-יורק, תמורת סך כ- 65 מיליון דולר. בנוסף, החברה הבת התקשרה בהסכמים לרכישת 6 מרכזים מסחריים תמורת כ- 130 מיליון דולר ומנהלת מגעים למכירת חלקות משנה בנכסים אלה בהיקף של כ- 60 מיליון דולר.

החברה מפרטת את סוגי הכנסים שנקנו במסגרת הרכישה: "בעסקאות המגורים בניו יורק נרכשים 10 בניינים בשטח כולל להשכרה של כ-124 אלף רגל רבוע, כאשר מחיר הרכישה הממוצע לרגל רבוע הינו 160 דולר. ההכנסה נטו בניכוי הוצאות תפעול ותחזוקה הינה כ- 3.4 מיליון דולר המשקפת תשואה ממוצעת של כ- 5.2%". 

המרכזים המסחריים הנרכשים: "כוללים שטח להשכרה של כ- 275 אלפי מ"ר הבנוי על קרקע בשטח של כמיליון מ"ר. שיעור התפוסה הממוצע של הנכסים הינו כ- 85% וההכנסה השנתית מהם, על בסיס החוזים הקיימים, נטו בניכוי הוצאות תפעול, הינה כ- 19.5 מיליון דולר. רכישת 2 מרכזים מסחריים הושלמה והשלמת רכישתם של 4 מרכזים מסחריים צפויה בחודש הבא".

בנוגע למכירת חלקות המשנה, החברה כותבת כי מדובר על  מגעים ראשוניים: "החברה הבת מנהלת מגעים ראשוניים למכירת חלקות משנה בנכסים אלה בהיקף של 60 מיליון דולר ובתשואות צפויות של 5-6%. מחיר הרכישה נטו, לאחר מכירת חלקות המשנה, צפוי להסתכם בכ- 70 מיליון דולר כאשר ההכנסה השנתית, נטו בניכוי הוצאות תפעול, צפויה להסתכם בכ- 16 מיליון דולר".

עוד מציינת החברה כי העסקאות אינן מותנות בתנאים כלשהן וכי השלמתן צפויה להתרחש בשבועות הקרובים: "מובהר כי העסקאות אינן קשורות ו/או מותנות זו בזו והשלמתן צפויה להתרחש במהלך השבועות הקרובים. רכישת הנכסים מבוצעת באמצעות חברות נכס ייעודיות, אשר החברה בעלת השליטה בהן".

החברה שפועלת בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובאירופה החלה שנה שעברה ב"מסע רכישות" בניו יורק ובארה"ב כולה. במרץ האחרון החברה רכשה מלון בן 366 חדרים באזור הטיימס סקוור בניו יורק. בפברואר דיווחה החברה כי היא רכשה שלושה קניונים במישיגן תמורת 17.5 מיליון דולר. במאי היא רכשה 107 יח"ד בניו יורק תמורת 25 מיליון דולר. ביולי החברה הודיעה על רכישתם של  עוד שמונה קניונים בארה"ב תמורת 66 מיליון דולר. באוגוסט האחרון החברה רכשה עוד 440 יח"ד בניו יורק תמורת 83 מיליון דולר. בסוף אוגוסט האחרון החברה הודיעה על רכישת 650 יח"ד נוספים תמורת 119 מיליון דולר. בנומבר האחרון הודיעה החברה על רכישת שני מרכזים מסחריים נוספים תמורת כ-80 מיליון דולר. 

החברה מודיעה כי "לאחר השלמת הרכישות האמורות וכלל העסקאות הקודמות שדווחו, החברה תחזיק בכ- 2,900 יחידות דיור בניו-יורק". יחד עם זאת, החברה מודיעה כי היא "מנהלת משא ומתן  לרכישת בנייני מגורים נוספים בעיר ניו יורק". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סאמיט אחזקות נדל"ןאלי זוהרניו יורקארה"ב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...