נכסים ובנין בדרך להחזיק כמעט 50% מגב-ים: מציעה רכישה של מניות נוספות, תמורת כ-402 מיליון שקל

אם תתקבל הצעה זו, תחזיק החברה ב-49.51% ממניות גב-ים • בהודעתה ציינה נכסים ובנין כי אקוויטי פייננס, בבעלותו של אהרון פרנקל, כבר הודיעה "באופן בלתי חוזר" כי לא תיענה להצעת הרכש המיוחדת

שיתוף הכתבה

נכסים ובנין ממשיכה בניסיונותיה להגדיל החזקתה בחברת גב-ים : לאחר שבסוף דצמבר רכשה החברה את מניותיו של איש העסקים אהרון פרנקל בגב-ים, תמורת כ-3.1 מיליארד שקל, כעת היא מודיעה על רצונה לרכוש מניות נוספות – תמורת כ-402 מיליון שקל, כדי להחזיק ב-49.51% מהון המניות המונפק והנפרע של גב-ים ומזכויות ההצבעה בה בפועל.

"המציעה פנתה בהצעת רכש מיוחדת לכלל מחזיקי המניות של גב-ים , לרכישת 10,724,030 מניות רגילות בנות 0.01 שקל", כך נכסים ובנין בהודעתה היום (ג') לרשות לניירות ערך. "המניות המוצעות לרכישה מהוות, נכון למועד מפרט זה, כ-5% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בפועל, וכ-4.97% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בדילול מלא.

המציעה מחזיקה במישרין ב-95,462,987.13 מניות של החברה המהוות, נכון למועד מפרט זה, כ-44.15% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, וכ-44.22% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בדילול מלא. אם הצעת הרכש תיענה במלואה, כך שהמציעה תרכוש מבעלי המניות של החברה את כל המניות המוצעות לרכישה, תחזיק המציעה לאחר הצעת הרכש כ-49.51% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בפועל (וזאת בהנחה שעד למועד ביצוע הצעת הרכש לא ימומשו ניירות ערך המירים הקיימים בהון החברה למניות של החברה), וכ-49.19% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בדילול מלא.

על פי הצעת הרכש, מציעה המציעה לרכוש מן הניצעים את המניות המוצעות לרכישה במחיר של 37.5 שקל לכל מניה רגילה, והכול על פי תנאי מפרט זה. בהתאם לכך, אם הצעת הרכש תתקבל במלואה, התמורה הכוללת המוצעת היא 402,151,125 שקל.

יצוין כי המחיר למניה בהצעת הרכש כאמור מבוסס על מחיר המניה שנקבע בעסקת הרכישה מאקוויטי פייננס - חברה בבעלות ושליטה מלאות של אהרון פרנקל". נוסיף בהקשר זה כי בהודעתה של נכסים ובנין לרשות לניירות ערך נכתב כי אקוויטי פייננס כבר הודיעה לה "באופן בלתי חוזר" כי לא תיענה להצעת הרכש המיוחדת

יצוין כי המחיר למניה בהצעת הרכש כאמור מבוסס על מחיר המניה שנקבע בעסקת הרכישה מאקוויטי פייננס - חברה בבעלות ושליטה מלאות של אהרון פרנקל". נוסיף בהקשר זה כי בהודעתה של נכסים ובנין לרשות לניירות ערך נכתב כי אקוויטי פייננס כבר הודיעה לה "באופן בלתי חוזר" כי לא תיענה להצעת הרכש המיוחדת.

עוד מציינת נכסים ובנין כי "כמות המניות המוצעות לרכישה יכולה לגדול עד ל-10,726,300 מניות, שכן למיטב ידיעת המציעה, במועד פרסום זה קיימים בהונה של החברה 589,659 אופציות לא רשומות למסחר הניתנות למימוש ל-1,270,977 מניות רגילות של החברה, וכן 64,989 יחידות למניות חסומות הניתנות למימוש ל-139,932 מניות רגילות של החברה, שהוקצו לנושאי משרה ולעובדים בחברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נכסים ובנייןגב-ים קרקעות בע"מאהרון פרנקלהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...