עם הכנסה של למעלה ממיליארד שקלים, 25 פרויקטים והתרחבות ל-1.8 מיליון מ"ר בתוך 6 שנים: חברת גב-ים מציגה תכנית אסטרטגית לשנים הקרובות

חברת גב-ים מפרסמת את דו"חות הרבעון האחרון של שנת 2021 ומציגה רווחי עתק לצד תכנית שאפתנית להכפלת הכנסות החברה באמצעות 25 פרויקטים חדשים. אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב-ים: "מסכמים את שנת 2021 עם תוצאות שיא"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ' (שאטרסטוק)מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ' (שאטרסטוק)

ממיליון מ"ר בבעלות החברה בשנת 2021 ל-1.8 מיליון מ"ר תוך 6 שנים, כניסה לתחומים חדשים ותכנית להכפלת ההכנסות – חברת גב-ים מסכמת את שנת 2021 עם פרסום הדו"חות של הרבעון האחרון, ומציבה יעדים לשנים הבאות.

גב-ים , שרשמה בשנה החולפת זינוק של 1.27 מיליארד בשווי של נכסיה, מתכננת להיכנס לתחום חוות השרתים ולהקים מתקני חשמל סולרי על מנת להמשיך את הצמיחה שלה. גם בהייטק, העלייה בביקוש לשטחי נדל"ן ומשרדים הם תחום נוסף בו תנסה החברה בשנים הקרובות להיות שחקן מרכזי בשוק. מרביתם של פרויקטים אלו, כצפוי, ממוקדים בתל-אביב ובהרצליה אותם החברה רואה כמוקדים מובילים, אך גם בחולון עתיד לקום מבנה ייעודי למשרדי ממשלה בשטח כולל של כ-29,00 מ"ר לצד שאיפות להקמת קריות ממשלה נוספות. כמו כן, בשנים הקרובות מתכננת גב-ים 25 פרויקטים מניבים בהיקף של כ-770 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-7.7 מיליארד ש"ח.

נזכיר כי במהלך שנת 2021 חתמה גב-ים על מספר הסכמי השכרה בפרויקטים, בהם בין היתר כ-37 אלף מ"ר בהרצליה לחברת אפל, כ-5,000 מ"ר בפארק מתם לחברת PLUS500, כ-17 אלף מ"ר בפארק גב-ים חולון לדיור הממשלתי, הקמה והשכרה של מפעל רב בריח באשקלון בשטח של כ-28 אלף מ"ר, וכן מרלו"ג בשטח של כ-20 אלף מ"ר בפארק גב-ים מפרץ חיפה אשר הושכר לחברת מילניום.

(פרויקט גב-ים בב"ש, קרדיט: שאטרסטוק)

כידוע, בימים אלה עומדת גב-ים בפני צומת דרכים. חברת נכסים ובניין , שרכשה בדצמבר האחרון את מניותיו של איש העסקים אהרון פרנקל בגב-ים בסך של 3.1 מיליארד שקלים, הגישה הצעה לרכישת מניות נוספות בחברה. אם תתקבל ההצעה בחיוב, תחזיק נכסים ובנין מניות בחברת גב-ים בערך של49.50%, מהלך אשר לבטח יחזק את אחיזתה ושליטתה בחברה אשר ידעה בעבר ועודנה יודעת מאבקי שליטה רבים לצד הרווח הכביר המשתקף מן הדו"חות.

מנכ"ל החברה, אבי יעקובוביץ', מסר למרכז הנדל"ן באשר לתכנית כי מדובר ב-"תכנית אינטנסיבית, שמותחת את הפעילות היזמית של החברה לגבולות גזרה חדשים, בקצבים מהירים. הביקושים להקמת מרכזי פיתוח מצד חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, בתוך המכלול של ישראל כמעצמה טכנולוגית מובילה, ובמקביל הביקושים הגוברים להון האנושי האיכותי שמהווה את ראש החץ של חברות ההייטק נמשכים בעוצמה רבה".

לשינויים העשויים להתרחש בגב-ים העדיף יעקובוביץ' לא להתייחס, אך באשר לדו"חות המוצלחים האחרונים וצפי ההכנסות העתידי הוסיף מנכ"ל החברה כי: "עם השלמתם של הפרויקטים עד שנת 2027, הכנסותיה השנתיות של החברה יסתכמו בכ- 1.1-1.2 מליארד ש''ח".

 


 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גב-ים קרקעות בע"מאבי יעקובוביץנכסים ובניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...