ב-89 מיליון שקלים: סאנפלאואר בדרך למכירת הזכויות שלה במתחם אמדוקס

סאנפלאואר, שמחזיקה בזכויות לצד חברת בת, הודיעה על כוונתה לחברת ריט 1 שעומדת כעת בפני הדילמה האם להשוות את הצעת הרכישה

שיתוף הכתבה
קרדיט: 3Dvisionקרדיט: 3Dvision

המתחם המוכר ברעננה עומד בפני שינויי בעלות, כך עולה מדיווח אשר מפרסמת היום (א') חברת סאנפלאואר. החברה, בניהולו של רם אורנשטיין, הודיעה כי קיבלה הצעה מצד ג' על החלק שלה במתחם אמדוקס בסך 89,000,000 ש''ח.

כיום מחזיקות 2 חברות בבעלות שווה על המתחם: סאנפלאואר, וריט 1. לפי הדו"חות שמפרסמת סאנפלאואר, דמי השכירות השנתיים שקיבלה מאמדוקס נאמדים ב-5,400,000 ש''ח.בינואר 2020 חתמו שתי החברות על הסכם שכירות עם נס א.ט. לתקופה של 10 שנים, עם אופציה להארכת תקופה השכירות..

מתחם אמדוקס, שכזכור עומד לעבור מתיחת פנים משמעותית, ידוע כאחד ממרכזי ההייטק הגדולים והמושקעים בישראל. כחלק מתכנית להרחיבו ולפתחו יכלול הפארק גם 6 דונם של שטחים ירוקים בעיצובו של אדריכל נוף בריטי החתום על תכנון טרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו, תכנון נמל התעופה הבין-לאומי במומבאי, וכן תכנון פארק המשחקים האולימפיים באולימפיאדת לונדון בשנת 2012.

לאחרונה פרסמנו כי כחלק מהתכנית החדשה אשר עתידה להתממש  במתחם וזכתה לכינוי מגדל אינפיניטי, עתידה לקום חוות שרתים על פני שטח של כ-1,000 מ"ר. השרתים אמורים לתת מענה לביקוש הרב לפתרונות אחסון מצד חברות ההייטק השונות שעתידות לאייש את המתחם במאות ואלפי עובדיהן. ככלל, ישתרע הפרויקט החדש על כ-21 דונם, 200 מ"ר מבני ציבור, 3,630 מ"ר שטחי מסחר, ו-60,975 מ"ר שטחי תעסוקה.

 

נזכיר כי חברת ריט 1, בניהול שמואל סייד, שכאמור מחזיקה אף היא בזכויות בפרויקט זה, זכאית כעת להשוות את הצעת הרכישה שקיבלה סאנפלאואר, ולהגדיל את שליטתה במתחם הנחשק. רק לפני כשנה הודיעה החברה על רכישת 75% מהזכויות ב-"ישפרו סנטר" במודיעין תמורת 281,000 שקלים.  בהנחה ויתקבל הסכם זה, צפויה סאנפלאואר, המוכרת, לרשום רווח בסך 15,000,000 ש''ח, לפני מיסים והוצאות העסקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגדל אינפיניטיריט 1מגדל אינפיניטי ברעננהסאנפלאואררם אורנשטייןשמואל סייד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...