תוכנית המרכז המשולב בנס ציונה יוצאת לדרך; 300 יח"ד מוגן ו-200 יח"ד קטנות

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה את תוכנית המרכז המשולב, כחלק מתוכנית המתאר המקומית בנס ציונה. מדובר בפרויקט מעורב שימושים: תעסוקה, מסחר, מגורים, מבני ציבור ודיור מוגן

שיתוף הכתבה
נס ציונה (שאטרקסטוק) נס ציונה (שאטרקסטוק)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה את תוכנית המרכז המשולב, כחלק מתוכנית המתאר המקומית בנס ציונה. מדובר בפרויקט מעורב שימושים: תעסוקה, מסחר, מגורים, מבני ציבור ודיור מוגן, ממזרח לכביש 412, בסמוך לכניסה הדרומית לעיר. התוכנית הופקדה בחודש אפריל האחרון. את התוכנית בונה חברת ח.א.א.מ. גוש 3849 חלקה 4 בנס ציונה - שותפות מוגבלת.

"התוכנית ממוקמת בדרום מרכז העיר נס ציונה", נכתב בדברי ההסבר. "היא מציעה הקמת מתחם המאופיין בעירוב שימושים בהתאם למגמת התכנון שנקבע בתוכנית המתאר של העיר, וזאת בדרך של שינוי ייעוד מתעשייה לייעוד עירוני מעורב ומבנים ומוסדות ציבור. 

על פי התוכנית יכלול הפרויקט 300 יחידות לדיור מוגן, ועוד 200 דירות מגורים קטנות. 8,400 מ"ר יוקצו עבור מבני ציבור, 25,000 מ"ר עבור שטחי מסחר ו-33,000 מ"ר עבור שטחי תעסוקה. התוכנית משתרעת על פני שטח של כ-45 דונם. הבינוי המוצע בתוכנית נע בין שש ל-16 קומות, ובחלק מהמבנים יהיו גם ארבע קומות תת-קרקעיות.

העורך הראשי של התוכנית הוא אדריכל יוסי סיון ממשרד יסקי-מור-סיון; על ייעוץ הנוף אחראית "קסם – קבוצת סוף מערב אדריכלים"; על ייעוץ התשתיות אחראי משרד מלין אדריכלים; יועצי התחבורה הם אבירם אגאי ממשרד דגש הנדסה ואייל אשבל ממשרד פי.ג'י.אל הנדסה ותכנון תחבורה.

תוכנית המתאר לנס ציונה, שהוזכרה כאן, הופקדה באפריל 2019. היא מאפשרת את הקמתן של 29,000 יחידות דיור חדשות, מציעה עוד כ-471,000 מ"ר עבור שטחי תעסוקה, כ-89,000 מ"ר עבור שטחי מסחר וכ-145 דונם עבור מבני ציבור. בין היתר מציעה התוכנית הקמת מרכז משולב חדש לנס ציונה, שיעודד התחדשותו של אזור התעשייה ואת הפיכתו לאזור מעורב שימושים.

לעיון במסמכי התוכנית המלאים לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נס ציונההוועדה המחוזית מרכזדיון מוגן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...