פעם נוספת: לוינסקי עופר וחברת קרסו נדל"ן ישתפו פעולה במסגרת התחדשות עירונית בחולון

לוינסקי-עופר וחברת קרסו נדל"ן התקשרו בהסכם שבו יקימו חברה משותפת שתבצע את פרויקט 'הכיכר', פרויקט התחדשות עירונית של לוינסקי-עופר

שיתוף הכתבה
עופר ארביב על רקע פרויקט של לוינסקי-עופר, אתר החברעופר ארביב על רקע פרויקט של לוינסקי-עופר, אתר החבר

לוינסקי-עופר וחברת קרסו נדל"ן התקשרו בהסכם שבו יקימו חברה משותפת שתבצע את פרויקט 'הכיכר', פרויקט התחדשות עירונית של לוינסקי-עופר , ברחוב מקווה ישראל 8,6,4,2 בחולון. בפרויקט מתוכננת הקמה של כ-440 דירות, מהן 110 דירות לדיירים וכ- 330 דירות לשיווק. בפרויקט הושג הרוב הדרוש של הסכמות דיירים לביצוע הפרויקט. 

על פי ההסכם, לוינסקי-עופר תמחה לחברה המשותפת שיקימו הצדדים, את הסכמי ההתחדשות העירונית שנחתמו עם בעלי הדירות בפרויקט ותחזיק ב- 50.01% מהון המניות המונפק של חברת הפרויקט. קרסו נדל"ן תחזיק ב-49.99% מהון המניות המונפק של חברת הפרויקט. 

זוהי לא פעם ראשונה ואפילו לא שנייה ששתי החברות משתפות פעולה ומתקשרות בהסכם מסוג זה בחולון. בחודש ינואר האחרון דיווחה חברת לוינסקי-עופר על "כי החברה התקשרה עם חברת קרסו נדל"ן בעיר בהסכם לפיו הצדדים יפעלו במשותף בפרויקט התחדשות עירונית של קרסו נדל״ן ברחוב שנקר 10 ,12 ו-14 בחולון". במסגרת הריסה ובינוי, יקומו כ-170 דירות, מהן 46 דירות לדיירים והשאר לשיווק. ביצוע הפרויקט צפוי להתחיל בשנת 2022. 

ב-2019, התקשרו שתי החברות בהסכם פרויקט הפינוי בינוי הגדול במתחם הערבה בחולון. לוינסקי עופר דיווחה לבורסה כי הושגה ההסכמה הדרושה עם יותר מ-80% מהדיירים במתחם הערבה בחולון. 28 בניינים עם 658 דירות ייהרסו וייבנו מחדש.  

ההחלטות בחברת הפרויקט יתקבלו פה אחד, ובמקרה של שוויון קולות בהצבעה, יכריע קולה של לוינסקי-עופר . בנושאים מסוימים תידרש החלטה פה אחד וללוינסקי-עופר לא יהיה קול מכריע. כל צד יעמיד לחברת הפרויקט הון עצמי ובטחונות, בהתאם לחלקו בחברת הפרויקט. ככל ותהיה מניעה להמחאת הזכויות והחובות לחברת הפרויקט או לחתימה על הסכמי התחדשות עירונית באמצעות חברת הפרויקט, אזי ההתקשרות בין לוינסקי-עופר וקרסו נדל"ן תהפוך להסכם מימון שבו קרסו נדל"ן תשתתף במימון הפרויקט של לוינסקי-עופר והצדדים יפעלו כאמור בהסכם ביניהם שנערך בקשר עם הפרויקט ברחוב שנקר בחולון כמתואר בדיווח המיידי מיום 2 בינואר 2022, בשינויים המחויבים. 

 

 

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקרסו נדל"ןלוינסקי-עופרחולוןפרויקט הכיכרשנקר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...