ממחנה צבאי לפנטהאוז היקר ביותר בעיר: 5.7 מיליון שקל על פנטהאוז בשכונה החדשה בצריפין

הפנטהאוז נמכר בפרויקט More נרקיסים הנבנה בימים אלו בביצוע קבוצת תדהר בשכונת נרקיסים החדשה . הפנטהאוז כולל שישה חדרים, בקומה 22 בשטח של 200 מ"ר דירה ו-126 מ"ר מרפסות.

שיתוף הכתבה
ממחנה צבאי לפנטהאוז היקר ביותר בעיר: 5.7 מיליון שקל על פנטהאוז בשכונה החדשה בצריפיןממחנה צבאי לפנטהאוז היקר ביותר בעיר: 5.7 מיליון שקל על פנטהאוז בשכונה החדשה בצריפין

שיא מכירות לקבוצת More בראשון לציון: מכרה את הפנטאוז היקר ביותר בעיר בסכום של 5.75 מיליון שקלים הפנטהאוז נמכר בפרויקט More נרקיסים, הנבנה בימים אלו בשכונת נרקיסים החדשה הממוקמת שטחי המחנה הצבאי צריפין. הפנהטאוז כולל שישה חדרים, בקומה 22 בשטח של 200 מ"ר דירה ו-126 מ"ר מרפסות.

פרויקט  More נרקיסים של קבוצת MORE, נבנה בכניסה לשכונה החדשה על הקו הראשון למערב ויאפשר מבט אל  הנוף לכיוון חוף הים של ראשון לציון,  סמוך לפארקים ירוקים, "גן האותיות בעברית", לשירותים עירוניים, מוסדות חינוך ובקרבה לצירי תחבורה ראשיים.התכנון הייחודי של  הפרויקט נבנה כחלק מגישת 'היומיום של המחר' של קבוצת More בכל הפרויקטים אותם היא יוזמת.

פרויקט More בנרקיסים, כולל שלושה מגדלי מגורים בני 22 קומות כל אחד ובהם דירות 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים 5 ו- 6 חד' מפוארים. סה"כ 254 יח"ד,181 דירות במחיר למשתכן ו-73 בשוק החופשי וכן קומת מסחר בשטח של כ-2,000 מ"ר.

אלה קלפנר, סמנכ"לית שיווק, מכירות ושירות בקבוצת  More ציינה: "פרויקט מור נרקיסים הוא פרויקט מבוקש נוסף של הקבוצה שזוכה לביקושים גבוהים. הפרויקט מציע שילוב מנצח של סביבת מגורים אורבנית, הכוללת מגורים לצד שטחי מסחר ושירותים קהילתיים מתחת לבית. התכנון המוקפד ששם את צרכי הלקוח במרכז, לצד רמת ביצוע גבוהה מעניקים לרוכשים את המוצרים הטובים והייחודים ביותר בסביבתם. אנו נמשיך ונתכנן מוצרים יוצאי דופן שידעו לענות לכל רצונות לקוחותינו."

שכונת נרקיסים, המוקמת כאמור על אדמות מחנה צריפין המתפנה, בצפון-מזרח העיר, היא חלק מפרויקט בינוי ענק שיכלול כ-20,000 יחידות דיור, וכן שטחי תעסוקה, שטחי מסחר, מוסדות ציבור שונים ושטחים פתוחים ירוקים לרווחת התושבים. פיתוחה של השכונה יתבטא גם בפארק ירוק רחב ידיים שיהיה משותף לראשון לציון ולבאר יעקב הסמוכה אליה. השכונה מוקמת בסמוך לצירי תנועה מרכזיים - הכבישים 431 ו-6.

את הפרויקט מבצעת קבוצת תדהר . כזכור,  תדהר בנייה מקבוצת תדהר חתמה על הסכם מול קבוצת More על ביצוע פרויקט More נרקיסים בראשון לציון. בשנת 2020 עם חתימת ההסכם החברה דיווחה כי היקף הביצוע הינו כ-220 מיליון שקל, והיקף ההכנסות מהפרויקט צפוי לעמוד על כ-435 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראשון לציוןקבוצת MOREקבוצת תדהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...