חברת אב-גד מכריזה על פרויקט תמ"א חדש ברמת השרון בקידומה: היקף ההכנסות; 74 מיליון שקל

מיקום הפרויקט: רחוב גולומב 38, רמת השרון. בתוכנית: בניין בן שש קומות ו-22 יח"ד במקום בניין המגורים בן שלוש הקומות ו-9 יח"ד שייהרס

שיתוף הכתבה
ראם רצון, מנכ"ל אב-גד, מתוך אתר החברהראם רצון, מנכ"ל אב-גד, מתוך אתר החברה

חברת אב-גד בהנהלתו של ראם רצון צופה בהערכות ראשוניות להכנסות מהפרויקט עומד על כ- 74 מיליון שקלים בסך הכל. והיקף ההוצאות צפוי להיות כ-60.8 מיליון שקלים בסך הכל.

מיקום הפרויקט נמצא ברחוב גולומב 38, רמת השרון. במסגרת הפרויקט שנחתם עם הדיירים, בניין המגורים בעל שלוש הקומות ותשע יחידות הדיור ייהרס ובמקומו יקום בניין חדש בעל שש קומות מעל קומת הקרקע, שלוש קומות מרתפי חנייה. הבניין צפוי לכלול סך הכול 22 יח"ד יוקרתיות.

החברה הגישה בקשה לקבלת תיק מידע מהרשות המקומית והחלה בתכנון מפורט של הפרויקט; התב"ע מכוחה ניתן ההיתר פוקעת בחודש מאי 2022 ובכוונת החברה לפעול להגשת בקשה להיתר בנייה בפרויקט עד למועד זה; להערכת החברה, מועד תחילת הביצוע המשוער לפרויקט הינו ברבעון ראשון לשנת 2024 ומועד סיום הבנייה המשוער הינו ברבעון השלישי לשנת 2026; בשכונה בה מתוכנן הפרויקט הקצתה הרשות המקומית כמות יח"ד מותרת לבנייה ובכוונת החברה לפעול על מנת שהיחידות החדשות המתכוננות בפרויקט תיכללנה במכסות הנ"ל.  

הסכם התמ"א מותנה בקיומם של כל התנאים המפורטים להלן: "הסכם התמ"א יחתם על ידי 100% מהבעלים בתוך 12 חודשים ממועד חתימת ראשון הבעלים על הסכם התמ"א. על אף האמור לעיל, ככל ולא יחתם ההסכם על ידי כל הבעלים במועד כאמור, ייחתם הסכם התמ"א רק על ידי יחידי הבעלים, שבבעלותם לפחות ארבע חמישיות מהדירות הקיימות ואשר צמוד לדירותיהם 80% הרכוש המשותף או כל רוב חוקי אחר שיהיה בתוקף באותו המועד. לחברה הזכות להאריך את המועד להתקיימות התנאי המתלה בתקופה נוספת של 6 חודשים וכל הארכה נוספת תהיה באישור נציגות הבעלים מראש ובכתב. יצוין כי החברה עומדת ברוב הדרוש המינימאלי;  

קבלת היתר בנייה בתוך 18 חודשים ממועד בו התקבל אישור הועדה על קליטת/פתיחת הבקשה להיתר. לחברה הזכות להאריך את המועד להתקיימות התנאי המתלה בתקופה בת 12 חודשים וזאת בכפוף לכך שעד למועד זה התקבלה החלטת ועדה למתן היתר בנייה בתנאים. ובהתקיימות התנאים המפורטים בהסכם התמ"א יוארך המועד להתקיימות התנאי המתלה בתקופה שלא תעלה על 4 שנים; חתימת הסכם ליווי בנקאי תוך 90 יום ממועד קבלת היתר בנייה; לחברה זכות ביטול תוך 30 ימי עסקים ממועד קבלת חשבון אגרות והיטלים להנפקת היתר הבנייה; במידה ויתברר לחברה, לאחר קבלת חוות דעת שמאית, כי העסקה איננה כדאית מבחינה כלכלית, כך שרווחיות הפרויקט פחותה משיעור של 18%."  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתמ"א 38/2רמת השרוןראם רצוןאב-גדאב גד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...