רמות בעיר רוכשת קרקע למגורים בחיפה תמורת 59 מיליון שקלים

הנכס האמור הינו מגרש הממוקם ברכס הכרמל המזרחי בחיפה; החברה רוצה לשנות את התב"ע ולייעד את הנכס למגורים באופן שיכלול כ - 75-85 יח"ד

שיתוף הכתבה

חברת רמות בעיר בנהלתו של אליאב מימון, הודיעה היום לבורסה בת"א, על כך שחברה נכדה שלה, רמות בעיר ניצנים התקשרה עם צד שלישי בהסכם לרכישת נכס מקרקעין בחיפה, בתמורה לסך כולל של 59 מיליון שקלים. הנכס האמור הינו מגרש הממוקם ברכס הכרמל המזרחי בחיפה, עליו חלה תב"ע בתוקף להקמת שטח בנוי של כ - 9,000 מ"ר עיקרי בשימושים ציבוריים- מסחריים. 

בכוונת החברה לפעול להשבחת הקרקע, בין היתר, ע"י קידום תב"ע חדשה. בהקשר זה יצוין כי למועד הדוח מתנהלים הליכים מול עיריית חיפה והוועדה המחוזית הנוגעים, בין היתר, להשלמת הליך רישום זכויות המוכר בנכס וכן לשינוי ייעוד הנכס למגורים באופן שיכלול כ- 85-75 יח"ד.   

על פי תנאי ההסכם, התמורה תשולם למוכר באופן הבא: במועד החתימה על ההסכם ובתוך שבועיים מחתימתו, סך של כ-21 מיליון שקלים; עד לא יאוחר מ -90 ימים ממועד החתימה על ההסכם, סך של כ - 8.5 מיליון שקלים;  יתרת התמורה תשולם בתוך 60 ימים ממועד מסירת הודעה מטעם המוכר בקשר עם השלמת הליך רישום הזכויות כאמור.  

כזכור, בחודש ינואר האחרון פורסם במרכז הנדל"ן על אופציה שחברת רמות מימשה בעיר רעננה תמורת 162 מיליון שקלים. המהלך בוצע באמצעות חברה בת של רמות בעיר , רמות בעיר מופת – וזאת למרות שהסכם האופציה נחתם לפני כשנתיים על ידי חברה נכדה. האופציה סוחרה אל רמות בעיר מופת, וזו מימשה את הזכות רגע לפני פקיעתה.

בנוסף, נציין כי בחודש דצמבר, דיווחה רמות בעיר על השלמת גיוס אגרות חוב (סדרה ב') בסכום של 74 מיליון שקל, בריבית של 3.35%. במסגרת הגיוס זכתה החברה לביקושים של 267 מיליון שקל, סכום הגבוה פי שלושה מהסכום שביקשה לגייס. את רמות בעיר ייצג בהנפקה עו"ד עמית זערור, שותף במחלקת שוק ההון במשרד פרל כהן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אליאב מימוןרמות בעירחיפהאופציה במקרקעיןרעננהרמות בעיר ניצניםעו"ד עמית זערור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...