מנרב גייסה 350 מיליון שקל; קבוצת איציק תשובה השיקה את מגדל החלוצים בנתניה

בית משפט השלום הורה על מתן שישה צווי הריסה למבנים בלתי חוקיים, במתחם קבר הרשב"י • חג'ג' אירופה מדווחת כי התקבל בידה פרוטוקולים למסירה של שני בניינים מפרויקט Lake Pipera ברומניה שבבעלותה

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל - איציק תשובה (ArTamir),אבי ברזילי (אירנה קוסטינסקי),עידו חג'ג' (טל צ'יקורל),חנן מור (אייל טואג),ניסים אחיעזרא (אחים דוניץ'),סמי מצלאוי (יח"צ)מימין לשמאל - איציק תשובה (ArTamir),אבי ברזילי (אירנה קוסטינסקי),עידו חג'ג' (טל צ'יקורל),חנן מור (אייל טואג),ניסים אחיעזרא (אחים דוניץ'),סמי מצלאוי (יח"צ)

• חג'ג' אירופה מדווחת כי בהמשך לדו"ח שפרסמה החברה ביום 30 בספטמבר 2021 לגבי התקדמות הקמת בניינים 5-4 בפרויקט Lake Pipera ברומניה - ביום 18 בפברואר 2022 התקבל בידה פרוטוקול מסירה עבור בניינים 5-4 בפרויקט.

נכון למועד זה, החברה מכרה 400 דירות מתוך 435 דירות בבניינים 5-1 בתמורה לסך של כ-35.2 מיליון אירו, מתוך דירות אלו, החברה הכירה בהכנסות ממכירת 210 דירות בסך של כ-17.8 מיליון אירו בדוחות הכספיים ליום 30 בספטמבר 2021 . בנוסף, החברה פועלת לקבלת היתר בנייה לבניינים 10-6 והחברה החלה בפעולות שיווק של דירות בבניינים אלו.

•  אפי נכסים בהנהלתו של אבי ברזילי הודיעה כי חברת הבת שלה אפי אירופה התקשרה בהסכמים מחייבים, שעם השלמתם תרכוש אפי אירופה 70% מזכויות במקרקעין שעליהן מתוכננת הקמת פרויקט ביעודים שונים הכולל כ-160 אלף מ"ר למשרדים ומגורים להשכרה תמורת סך של כ-94 מיליון אירו, במרכז וורשה, פולין. לפיכך, בכפוף להשלמת העסקה, אפי אירופה והשותפה יחזיקו יחד (חלקה של אפי אירופה כ- 70% וחלקה של השותפה כ- 30%) במלוא הזכויות במתחמי הנכסים המניבים, ובכפוף להסדרת החלוקה, השותפה תחזיק (לבדה) במלוא הזכויות במתחמי הדירות.  

• בית משפט השלום בצפת קיבל את בקשת המדינה למתן צווי הריסה ל-6 מבנים שנבנו באופן בלתי חוקי במתחם קבר הרשב"י בהר מירון, בקרקע שייעודה לחקלאות. בית המשפט ציין, כי המדינה הצביעה על קיומו של עניין ציבורי מיוחד המצדיק את הריסת המבנים, המוחזקים בידי עמותה.

"עם כל ההבנה לפעילות המבורכת של העמותה במתן ארוחות ושתייה חינם למבקרי מתחם הקבר", נאמר בהחלטה, "אירועי אשתקד בהילולת הרשב"י לא מותירים מקום לשאננות ומחייבים נקיטת משנה זהירות והכשרת מתחם הקבר לקראת ההילולה המתקרבת ובאה בעוד מספר שבועות, כך שיכיל את כמות המבקרים הצפויה באופן מיטבי מבלי להעמידם בסכנת חיים ממש".

• ביקושי יתר משמעותיים בהנפקת איגרות החוב של מנרב. החברה זכתה לביקושים גבוהים בסך כ-750 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח ד'; מגדילה את הגיוס מ-200 מיליון שקל ל-350 מיליון שקל. לאור הביקושים הגבוהים, השלב המוסדי ננעל בריבית של כ-1.57% במח"מ של כ-6 שנים. 

פיני דקל, מנכ"ל קבוצת מנרב: "אנו מודים לגופים המוסדיים על הבעת האמון במנרב, כמתבטא בהיקף הביקושים הגבוה במכרז המוסדי והאיכות הגבוהה של הגופים המוסדיים שהשתתפו במכרז, וכל זאת על רקע קולות המלחמה בגזרה הרוסית ועלייה בציפיות סביבת הריבית בישראל ובעולם, אשר מגדילים את אי הוודאות בשווקים.

• חברת מצלאוי בבעלותו של סמי מצלאוי, הודיעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי החברה התקשרה, בהסכם ליווי פיננסי לפרויקט פינוי בינוי "הרימון" בעיר קריית אונו. מסגרת המימון של הבנק המלווה הוא עד 251.8 מיליון שקל. במתחם הרימון, יוקמו שני בניינים חדשים בני 100 יחידות דיור בסך הכול, במקום שני מבנים ישנים עם 32 יחידות דיור.

• חברת אחים דוניץ בהנהלתו של ניסים אחיעזר הרסה בניינים נוספים במסגרת פרויקט הבינוי פינוי הענק "דוניץ בקרית האמנים" בראשל"צ. מדובר בהריסה הרביעית בפרויקט, במסגרתה ייהרסו 3 בנייני רכבת בני 2-3  קומות הכוללים 28 דירות, שנבנו בשנות ה-60. רוב  דיירי הבניינים הללו יתגוררו בבניין מס' 6 שעתיד להתאכלס בזמן הקרוב. על השטח שפונה בימים אלו עתידה העירייה להקים בתוך זמן קצר פארק ירוק בשטח של מעל 7 דונם.

• קבוצת איציק תשובה השיקה את מגדל החלוצים באירוע שבו השתתפו, בין היתר, סגן ראש העיר, אלי דלל; מהנדס העיר, ארז טל; אדריכל הפרויקט, גבי טטרו; הנהלת קבוצת איציק תשובה ואורחים רבים.

טקס ההשקה - מימין לשמאל - איציק תשובה, אברהם תשובה, אלי דלאל וארז טל (ArTamir)

מגדל החלוצים הוא פרויקט מסחר ומשרדים שהקימה קבוצת איציק תשובה בלב נתניה. הפרויקט ייחודי בנוף של מרכז העיר, מגדל משרדים יוקרתי, שתוכנן ע"י האדריכל גבי טטרו, כולל 12 קומות ו- 26,000 מ"ר של מסחר ומשרדים. ממוקם בקרבה למשרדים ממשלתיים כמו: בניין בית המשפט, ביטוח לאומי, הוצאה לפועל, לשכת הטאבו וקניון השרון. הפרויקט יכלול קומת מסחר (קרקע) ומעליה 12 קומות משרדים. כמו כן, 4 קומות חנייה תת קרקעיות, לובי מפואר ו- 7 מעליות. מהחברה נמסר כי האכלוס מתחיל ממש בימים אלה.

• קבוצת More בהנהלתו של אבי מאור, מדווחת על סיום שיווק של 434 יח"ד בתוכנית מחיר למשתכן בשכונת אור ים, הסמוכה לשכונת הגולף בקיסריה. כמו כן, עד כה מכרה החברה 201 יח"ד בשוק החופשי. היקף הפרויקט נאמד בכ-750 מיליון ₪ ועל ביצועו אמונה מונה זרוע הביצוע של הקבוצה, More  בנייה שבונה בימים אלו כ-1,000 יח"ד בפרויקטים של הקבוצה ברחבי הארץ ומציבה סטנדרטים פורצי דרך בניהול, שיטות הבנייה, איכות ביצוע ומהירות ביצוע.

מתחם פרויקט מור ים (קבוצת מור)

פרויקט More ים של קבוצת More  כולל 713 יח"ד סה"כ ומציע  דירות 4 ו-5 חד' אחרונות, דירות גן 4 ו-5 חד' ב- 21 בנייני בוטיק בני 5-9 קומות ו-2 מגדלי מגורים בני 10-14 קומות, על פארק הנחל בחלק מהפנטהאוזים המפוארים נשקף נוף לים, בלב האורבני של השכונה.  שכונת המגורים החדשה 'אור ים', הסמוכה לשכונת הגולף בקיסריה, הינה מיזם משותף של הקרן לפיתוח קיסריה ועיריית אור עקיבא. מתחם שבמרכזו פארק נחל עם פיתוח אינטנסיבי משולב בשימור שטחים ערכיים, והיצע של שטחי ציבור, מסחר ושירותים.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פיני דקלסמי מצלאוימצלאוימתחם קבר הרשב"יאבי מאורעידו חג'ג'מנרב נכסים מניביםקבוצת מורחג'ג' אירופהאיציק תשובהפרויטק מורמגדל החלוציםקבוצת האחים דוניץניסים אחיעזרמתחם הרימון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...