שיא גיוס לגב-ים: 1.2 מיליארד שקל בריבית אפסית

החברה ביקשה לגייס כ-600 מיליון ש"ח. לדברי החברה, ההנפקה זכתה לביקושים גבוהים של כ-2.1 מיליארד ש"ח. היא בחרה לגייס סה"כ כ-1.2 מיליארד ש"ח, מתוכם כ-800 מיליון ש"ח איגרות חוב

שיתוף הכתבה
אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב ים. (צילום: אלדד רפאלי)אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב ים. (צילום: אלדד רפאלי)

חברת הנדל"ן גב-ים , שתעבור לשליטת נכסים ובנין, מגייסת 1.2 מיליארד ש"ח בריבית ממוצעת משוקללת של כ-0%, מתוכם כ-800 מיליון ש"ח בריבית שלילית צמודה של כ-0.3%-. החברה  השלימה אתמול בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת איגרות חוב בדרך של הרחבת סדרת אגרות חוב צמודה (סדרה ט') של החברה והנפקת סדרת אגרות חוב צמודה חדשה (סדרה י') של החברה.

החברה ביקשה לגייס כ-600 מיליון ש"ח. לדברי החברה, ההנפקה זכתה לביקושים גבוהים של כ-2.1 מיליארד ש"ח. החברה בחרה לגייס סה"כ כ-1.2 מיליארד ש"ח, מתוכם כ-800 מיליון ש"ח איגרות חוב (סדרה ט'), בעלות משך חיים ממוצע של כ-4.9 שנים, בריבית בשיעור שנתי שלילי של %(0.3-),צמודה למדד המחירים לצרכן; וכ-400 מיליון ש"ח אגרות חוב (סדרה י'),בעלת משך חיים ממוצע של כ-7.7 שנים, בריבית בשיעור שנתי של 0.59%, צמודה למדד המחירים לצרכן.

בפברואר 2020 גייסה גב-ים כ-780 מליון ש"ח בריבית שלילית בשיעור %(0.01-) במסגרת ההנפקה לראשונה של אגרות החוב (סדרה ט') של החברה.

על-פי התכנית האסטרטגית שפרסמה גב-ים , החברה תיזום בשנים הקרובות 25 פרויקטים בהיקף של כ-770 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-7.7 מיליארד ש"ח, אשר יניבו עם השלמתם ואכלוסם, כ-635 מיליון ש"ח בשנה (חלק החברה). עם השלמתם של הפרויקטים, עד שנת 2027, החברה מעריכה שהכנסותיה השנתיות של החברה יסתכמו בכ-1.1-1.2 מיליארד ש"ח,  תזרים המזומן השוטף -  ה-FFO ( המיוחס לבעלי המניות) יסתכם בכ- 720-790 מיליון ש"ח, ומצבת השטחים המניבים של החברה תעמוד על כ-1.8 מיליון מ"ר.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים : "הביקושים הגבוהים בהנפקה והצלחתה חסרת התקדים, מהווים הבעת אמון של שוק ההון בחברה, באיכות נכסיה ובאסטרטגיה העסקית שלה, אשר מביאה לצמיחה, לאיתנות פיננסית וליציבות לאורך שנים. ביקושי היתר שנרשמו מספקים לחברה רוח גבית להמשך פעילות הייזום האינטנסיבית, הנסמכת על התוכנית האסטרטגית לשש השנים הבאות".  

הגיוס נערך בהובלת אפסילון חיתום, בהשתתפות ווליו-בייס, לידר ופועלים איי.בי.איי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גב-ים קרקעות בע"מאיגרות חובאפסילון חיתוםפועלים איי.בי.איי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...