לראשונה בחברה ממשלתית: עמידר תשלם שכר דיפרנציאלי

עוד עולה מההסכם הקיבוצי כי כל עובדי החברה יקבלו מענק של 1,000 שקל, מנהלי תיקי הלקוחות יקבלו תוספת חודשית של 2,100 שקל ו-50 מעובדיה יפרשו

שיתוף הכתבה
חתימת ההסכם בהסתדרות (צילום: דוברות ההסתדרות)חתימת ההסכם בהסתדרות (צילום: דוברות ההסתדרות)

בסוף השבוע חתמו משרד האוצר, ההסתדרות, הנהלת עמידר החדשה (החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ) וועד עובדי החברה על הסכם קיבוצי מיוחד הנועד לייעל את החברה. ההסכם יחול על כ-400 עובדים, ויהיה תקף עד שנת 2026.

ההסכם כולל תוספות שכר קבועות וכאלו שיחושבו בהתאם לביצועים ועמידה ביעדים, כלומר שכר דיפרנציאלי לראשונה בחברה ממשלתית. כל עובדי עמידר יקבלו מענק חתימה של 1,000 שקל  והחברה תשתתף בביטוח הבריאות של העובדים.

עוד דווח כי יפרשו 50 מעובדיה הוותיקים, שעבדו בחברה במשך 30-40 השנים האחרונות בין אם בשל פרישה של בעלי תפקידים קיימים ובין אם כמינויים בתפקידים לא מאוישים, וכמובן יקבלו תוספות שכר משמעותיות.

במסגרת ההסכם תוכל עמידר לתגמל לראשונה את עובדי השטח בחברה, הנמצאים בעבודה ישירה מול דיירי הדיור הציבורי, ולשפר את איכות השירות והמענה. כך יקבלו כלל מנהלי תיקי הלקוחות בעמידר רכב שיסייע להם לתת מענה מהיר לזכאי הדיור הציבורי ברחבי הארץ, וכן תוספת שכר חודשית של כ-2,100 שקל.

במו"מ לחתימת ההסכם היו מעורבים מטעם ההסתדרות: יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, ראש חטיבת מוסדות לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות הגז בהסתדרות המעו"ף עו"ד אסף אדר, עו"ד הילה גבר מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, עו"ד יעל שילוני ואקטואר אבי עייש. מטעם אגף שכר במשרד האוצר השתתפו רכזת תחום חברות ממשלתיות טלי אוברמן, ליעוז כהן ועו"ד מאור לזר.

לדברי יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "אני שמח שלאחר תקופה ארוכה חודש ההסכם הקיבוצי. במו"מ ובשיתוף פעולה בין ההנהלה לנציגות העובדים, הושגו הישגים משמעותיים לעובדי עמידר, בהם תוספות שכר משמעותיות, השתתפות ההנהלה בביטוח בריאות לעובדים ושורה של הטבות שמביעות הערכה לעובדים על מסירותם. יחסי הכבוד והאמון בין ההנהלה לוועד העובדים הביאו לתוצאות מצוינות. תודה ליו"ר ועד העובדים מלכי משולם ולכל חברי הוועד על עמידתם האיתנה על משמר זכויות העובדים ולהנהלה על שיתוף הפעולה. כך נראים יחסי עבודה קיבוציים במיטבם ואני מברך על כך".

יו"ר עמידר יאיר זילברשטיין: מוסיף  "מדובר בצעד מרכזי וחשוב המקדם את החברה ועובדיה ומצטרף לתנופה של עמידר בימים אלו, ולשינוי המשמעותי בחברה הכולל אישור מבנה ארגוני חדש ואיוש שדרת ההנהלה באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. ההסכם נחתם ברוח טובה ובהבנה, הן מצד ההנהלה והן מצד העובדים שזו התוצאה הטובה עבור כולם. ההסכם מתקן עוול של שנים בהן שכרם של העובדים לא שיקף נאמנה את תרומתם להצלחת החברה, והוא מהווה אבן דרך משמעותית. אני מברך את הנהלת החברה, ועד העובדים ויתר השותפים להסכם על עבודתם המאומצת ועל הרוח הטובה ושיתוף הפעולה".

לדברי  מנכ"ל עמידר יגאל אהרוני: "כמי שצמח בתחום משאבי האנוש, בעיניי עובדי החברה הם ליבתה, בפרט בחברת עמידר, בה נדרשת עבודה רגישה ואכפתית בקרב קהילת הדיירים. אני שמח על שיתוף הפעולה עם נציגי משרד האוצר, ההסתדרות, ועד העובדים בראשות מלכיאל משולם, סמנכ"ל משאבי אנוש ארז הנקין, סמנכ"ל הכספים טלי סימון, מנהלת תחום חברות ממשלתיות ביחידת הממונה על השכר באוצר טלי אוברמן וחברי ההנהלה למען קידום המטרה המשותפת של כולנו – חיזוק העובדים ובניית בסיס איתן שיאפשר המשך תנופת עשייה בדיור הציבורי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמידריאיר זילברשטייןגיל בר-טלהסכם קיבוצי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...