קבוצת ברן רוכשת נכסים למשרדים באזור התעשייה עומר תמורת כ־26.8 מיליון שקל

שטחי המשרדים יחד הם 3,129 מ"ר • במקביל, החברה התקשרה חברה בהסכם לביצוע עבודות גמר והתאמות בנכס הנרכש, בתמורה של כ-6.3 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ

שיתוף הכתבה
איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן (IRM)איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן (IRM)


קבוצת ברן בהנהלתו של איציק פרנק הודיעה הבוקר לבורסה לניירות ערך כי היא הגיעה להסכם עם צד שלישי שאינו קשור לחברה לרכישת 2 יחידות משרדים בפרויקט הנבנה על ידו ואשר יכלול מבנה משרדים ומסחר באוזר התעשייה עומר בדרום. החברה תשלם עבור הנכס כ־26.8 מיליון שקל בתוספת מע"מ. 

שטחי המשרדים יחד הם 3,129 מ"ר, האחת, בשטח כולל של כ- 2,153 מ"ר ברוטו כולל שטח משותף, והשנייה, בשטח כולל של כ- 976 מ"ר ברוטו כולל שטח משותף, וכן 40 חניות. החברה מציינת כי חלק מן הנכס מיועד לשימוש החברה וחברות הבנות שלה לצורך משרדים וחלקו יושכר לצדדים שלישיים. נכון למועד זה, החברה שוכרת משרדים באזור התעשיה עומר מצד שלישי.

במקביל, החברה התקשרה עם צד שלישי שאינו קשור לחברה בהסכם לביצוע עבודות גמר והתאמות בנכס הנרכש, בתמורה קבועה ומוערכת מראש בסך של כ- 6.3 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ צמודה למדד תשומות הבניה למבני מסחר. סכום זה ישולם על פי אבני דרך של התקדמות הביצוע.

החברה מעריכה, כי סך הרכישה הכולל (תמורת הנכס, עלויות עסקה, לרבות מס רכישה , והשקעות לצורך ביצוע עבודות גמר והתאמות בנכס) צפוי להסתכם בסך של כ־32.4 מיליון שקל בצירוף מע"מ. בכוונת החברה לממן את עסקת רכישת הנכס הן ממקורותיה העצמיים והן באמצעות מימון בנקאי.

כזכור, בתחילת פברואר דיווחנו כי קבוצת ברן , המתמחה בהנדסה ובניהול פרויקטים, חתמה על שלוש עסקאות מרכזיות, בסכום כולל של כ-1.68 מיליארד שקל, בעיקר בתחום התשתיות והתעשייה – בישראל וברחבי העולם. מדובר על עסקאות באסיה, באפריקה וכאן בישראל.

בפברואר הודיעה החברה כי חברה בת שלה, ברן אפקו, התקשרה עם "חברה תעשייתית מהמובילות בישראל" על שני הסכמים למתן שירותי הקמה של שני מפעלים תעשייתיים תהליכיים במדינה מסוימת באסיה, הכוללים, בין היתר, תכנון, רישוי, רכש, אספקה, בינוי, הקמה, והרצה של המפעלים. שמה של החברה המזמינה, ושל המדינה שבה יוקמו הפרויקטים, לא נמסר.

"הפרויקט יבוצע על ידי החברה הבת לצד קבלן משנה המתמחה בעבודות בתחום הפרויקט", כך בהודעה לרשות לניירות ערך, "והשניים יחלקו באופן שווה באחריות וברווחיות הפרויקט. בהתאם להסכמים, היקף הפרויקט בכללותו הינו בסך של כ-220 מיליון שקל.

בתחילת חודש ינואר הודיעה החברה כי חברה בת אחרת שלה, ברן ישראל, התקשרה בהסכם תכנון ביצוע במתכונתTurn Key  עם "חברה תעשייתית מובילה בישראל", ששמה גם כאן לא נמסר, לטובת תכנון, רכש, הקמה והרצה של מתקן תעשייתי אקולוגי לטיפול בפליטות לאוויר. "התמורה הצפויה בגין מתן השירותים היא כ-32 מיליון שקל", הודיעה החברה, "והיא צפויה להתקבל במהלך 15 החודשים ממועד חתימת ההסכם, על פי אבני דרך הקבועות בהסכם".

באמצע דצמבר האחרון הודיעה החברה על העסקה הגדולה ביותר בעת האחרונה: חברת ברן אינטרנשיונל, חברה בת נוספת, חתמה על מזכר הבנות עם רשות ממשלתית לטובת ביצוע פיתוח, לרבות פיתוח חקלאי, באחת ממדינות אפריקה, עבור פרויקט תשתית בתחומי המים והפיתוח החקלאי. העבודות כוללות, בין היתר, תכנון ובניית סכר לאיגום מים, הכנת מאגר מים בקיבולת העולה על מיליארד קוב מים והכשרת שטחים חקלאים בהיקף העולה על 250,000 דונם. החברה מעריכה כי היקפו של הפרויקט הוא כ-400 מיליון אירו לתקופה של כ-36 חודשים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת ברןאיציק פרנקאזור התעשייה עומר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...