אלמוגים אחזקות נכנסת לשותפות לטובת מיזמי נדל"ן בבלקן

החברה תשתף פעולה עם שתי חברות ישראליות ונמצאת במו"מ לרכישת קרקעות, מיזמי מסחר ומגורים בקרואטיה ובסרביה. היא במו"מ ל-3 פרויקטים: 30 אלף מ"ר מגורים בזאגרב; 11 אלף מ"ר מגורים בבלגרד; ועוד פרויקט משרדים בבלגרד בשטח 14 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים אחזקות (שירן כרמל)מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים אחזקות (שירן כרמל)

אלמוגים אחזקות דיווחה אמש לרשות ניירות ערך כי היא מתעתדת לשתף פעולה עם שתי חברות ישראליות לטובת מיזמי נדל"ן במדינות הבלקן. 

עוד החברה מדווחת כי היא נמצאת במשא ומתן לרכישת קרקעות ב-3 פרויקטים: פרויקט מגורים בעיר זאגרב בקרואטיה, בהיקף מתוכנן  של 30 אלף מ"ר מגורים (270 דירות בשני בניינים); פרויקט מגורים בפאתי העיר בלגרד בסרביה, בהיקף מתוכנן של כ-11 אלף מ"ר לדירות, מאה דירות בבניין אחד. נוסף על כך 1,000  מ"ר שטחי מסחר; וכן פרויקט משרדים באזור דורצ'ול בבלגרד סרביה, בהיקף מתוכנן של כ-14 אלף מ"ר למשרדים וכ-178 מקומות חניה.

החברה לא ציינה מי שתי החברות בשותפות אך הזכירה כי הן לא מבעלות השליטה ולכל אחת מהשלוש שליש מהשותפות.

החברה מעריכה את זמן הקמת הפרויקטים ב-36 עד 48 חודשים. היקף המקורות שתידרש החברה להעמיד לחברה המשותפת לצורך השקעת ההון העצמי בגין חלקה בקשר עם שלושת הפרויקטים מוערך ב-44 מיליון שקל.

אלמוגים אחזקות כבר שותפה בפרויקט בבלגרד. בנובמבר השנה דיווחה כי בבלגרד נחתמו חוזים למכירת 222 דירות מתוך 223 דירות. חלקה של החברה בפרויקט בבלגרד עומד על 28%.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מדינות הבלקןדיווחים לבורסה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...