שני הסכמי שכירות על 100 מיליון שקל בפארק ההיי־טק בטירת כרמל

תקופת השכירות היא שבע שנים עם אפשרות להארכה • השוכרות: לחברות ההייטק Insightec ו־MeMed • היקף השכירות כ-23,000 מ"ר

שיתוף הכתבה
הדמיית פארק עופר הכרמל (3dvision)הדמיית פארק עופר הכרמל (3dvision)

אם חשבתם שהנדל"ן המניב משתלם רק באזורי המרכז, חשבו שוב, חברת מליסרון שבשליטתה של עופר השקעות חתמה על שני הסכמי שכירות חדשים בבניינה השלישי והחדש בפארק ההיי-טק עופר הכרמל בטירת כרמל, בהיקף כולל של כ-100 מיליון שקל לתקופת שכירות של שבע שנים עם אופציה להארכה.

החברה תשכיר לחברות ההייטק Insightec ו-MeMed  משרדים בשטח כולל של כשליש משטחו של הבניין, העומד על כ-23,000 מ"ר, כמו כן, החברה מודיעה כי לגבי יתר שטחי הבניין מתנהלים גם משאים ומתנים. נוסף על כך, חברת Insightec חידשה את הסכם השכירות שלה בבניין הקיים, בשטח של כ- 6,500 מ"ר.

פארק עופר הכרמל, בבעלות חברת מליסרון , ממוקם בטירת הכרמל, וחולש על 76 דונם שעליו בנויים 50,000 מ"ר של משרדים ומסחר. מתחם הפארק נמצא בסמוך לפארק מתם חיפה, לתחנה המרכזית של אגד ולתחנת הרכבת "חוף הכרמל." בימים אלו מושלמת בנייתו של הבניין השלישי בפארק בהשקעה של כ- 200 מיליון שקל. הבניין צפוי להתחיל להתאכלס בעוד כשלושה חודשים. 
הבניין משתרע על כ-23,000 מ"ר, מתוכם 22,000 מ"ר למשרדים, 1,000 מ"ר מסחר וכ- 250 חניות. הבניין החדש תוכנן ע"י משרד מושלי אלדר אדריכלים. 

במתחם הקיים פועלים מגוון שוכרים בתחום ההייטק, ביניהם: קוואלקום, נובוקיור, בי קיור לייזר ופירמת ראיית החשבון KPMG. בין השוכרים החדשים נמצאת חברת המכשור הרפואי אינסייטק Insightec)) אשר עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות רפואיות טיפוליות, חברת הביוטק מימד (MeMed) אשר גייסה לאחרונה כ- 90 מיליון דולר, מרחיבה את פעילותה בפארק. 

נכון לסוף רבעון שלישי 2021 בבעלות חברת מלירסון, בבעלות החברה ובניהולה 27 נכסים מניבים בשטח כולל של כ871- אלף מ"ר בתוספת 26,000 מקומות חנייה. שטחי ההשכרה מאוכלסים בשיעורי תפוסה ממוצעים גבוהים של 98%. כאמור, חברת מלירסון היא בשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר (יו"ר) ואופיר שריד (מנכ"ל).  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אופיר שרידליאורה עופרמלירסוןפארק עופר הכרמל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...