אאורה החלה לשווק את מתחם האורן בקריית אונו. מה הרווח הצפוי?

הפרויקט צפוי לכלול 305 יחידות דיור חדשות וכ-1000 מ"ר שטחי מסחר בחמישה בניינים חדשים בני 19-10 קומות וכן שיפוץ והרחבה של שני בניינים קיימים. מתוך יחידות הדיור החדשות 209 יח"ד מיועדות לשיווק של החברה וכלל שטחי המסחר מיועדים להשכרה

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים חברת אאורה (דרור סיתהכל)יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים חברת אאורה (דרור סיתהכל)

הבוקר דיווחה חברת הנדל"ן אאורה לרשות ניירות ערך כי היא התחילה לשווק את מתחם האורן ברחוב לוי אשכול בקריית אונו, זאת בהמשך לאישור ועדת התכנון המחוזית בנובמבר בשנה שעברה.

הפרויקט צפוי לכלול 305 יחידות דיור חדשות וכ-1000 מ"ר שטחי מסחר בחמישה בניינים חדשים בני 19-10 קומות וכן שיפוץ והרחבה של שני בניינים קיימים. מתוך יחידות הדיור החדשות 209 יח"ד מיועדות לשיווק של החברה וכלל שטחי המסחר מיועדים להשכרה על ידי החברה, במסגרת אסטרטגיית החברה לפיתוח תחום פעילות של נכסים מניבים. הרווח הגולמי בפרויקט צפוי להסתכם בכ-112 מיליוני שקלים. עוד החברה מציינת כי תוכנית עיצוב אדריכלית למתחם אושרה והיא צופה כי תחל בהקמתו של הפרויקט בשנה הקרובה, בהתאם לקבלת היתרי בנייה.

כמו כן, החברה נמצאת בטיוטות סופיות של ליווי פיננסי לפרויקט, אשר צפוי להיחתם עד לתום הרבעון הנוכחי. באותו מקום מסיימת החברה בימים אלה את פרויקט אונו וואלי שבו הקימה החברה 672 יח"ד חדשות וכ-1,200 מ"ר מסחר תמורת 216 יח"ד ותיקות. מתוך מלאי יח"ד לשיווק של החברה  456 דיור ו-1,200 מ"ר מסחר. בפרויקט אונו וואלי, מדוחחת החברה, נותרו נכון להיום 6 יח"ד בלבד למכירה.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה : "קריית אונו הפכה לעיר אטרקטיבית מאוד שמושכת אליה רבים מאזורים שונים בארץ.  אאורה האורן ממשיך את ההצלחה  של-"ONO VALLY"  בשל הביקוש הגדול מצד מתעניינים רבים. הפרויקט שאנחנו משיקים היום את השיווק שלו, מגלם את השאיפה שלנו באאורה להביא להתחדשות עירונית, שמקפידה לשמור על אופי של השכונה תוך מתן תשומת לב למתן ערך משמעותי לדיירים הוותיקים והקמת שכונות שלמות עם איכות חיים, דירות ברמת גבוהה, מרחבים ירוקים, גישה נוחה למרכזי בילוי ולכבישים מהירים".

קריית אונו היא אחת הערים המזוהות ביותר עם התחדשות עירונית ובשנים האחרונות היא מתאפיינת באחוזים הולכים וגדלים של הגירה חיובית. המקום האידאלי והאזור האסטרטגי בה נמצאת, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים – כביש 4 וכביש 471, הפך לאלטרנטיבה ראויה ליישובים מבוססים, הסמוכים לקריית אונו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהמתחם אשכולקריית אונו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...