הפניקס תשקיע בבוני התיכון התחדשות עירונית 112 מיליון שקל. מה תקבל תמורתם?

העסקה משקפת לחברה שווי של כ-450 מיליון שקל לפני הכסף ושווי של כ-562 מיליון שקל לאחר הכסף. כמו כן סוכם כי לקבוצת הפניקס יוקצו אופציות הניתנות למימוש במהלך שלוש השנים הקרובות ל-5% ממניות החברה האם, בוני התיכון הציבורית

שיתוף הכתבה
עמי פרץ מנכ"ל בוני התיכון (דוד סקורי)עמי פרץ מנכ"ל בוני התיכון (דוד סקורי)

חברת הנדל"ן בוני התיכון דיווחה היום על מזכר עקרונות לשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת הפניקס כחלק מהאצת פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית. לפי מזכר ההבנות, תשקיע הפניקס כ-112 מיליון שקל תמורת 19.9% ממניות חברת הבת, בוני התיכוןהתחדשות עירונית . העסקה משקפת לחברת הבת שווי של כ-450 מיליון שקל לפני הכסף ושווי של כ-562 מיליון שקל לאחר הכסף. כמו כן, סוכם כי לקבוצת הפניקס יוקצו אופציות הניתנות למימוש במהלך שלוש השנים הקרובות ל-5% ממניות חברת האם, בוני התיכון הציבורית, הנסחרת הבוקר לפי שווי של כ-706 מיליון שקל. מחיר המימוש של האופציות נקבע ל-47 שקל.

במסגרת מזכר העקרונות הוסכם כי הצדדים יעשו את מיטב המאמצים להנפיק לציבור את מניות בוני התיכוןהתחדשות עירונית וזאת בתוך תקופה של עד 4 שנים.

בוני התיכוןהתחדשות עירונית בהנהלת רן מלאך מקדמת כיום 31 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בהיקף כולל של יותר מ-16,000 יחידות דיור, הנמצאים בשלבי תכנון מתקדמים וביניהם פרויקטים בחולון, ירושלים, חיפה, ראשון לציון, נתניה ועוד.

רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכוןהתחדשות עירונית

מטעם הפניקס הובילו את העסקה גיא פורת, מנהל תחום הנדל"ן, וניר משען מנהל עסקאות נדל"ן , מטעם בוני התיכון הובילו את העסקה עמי פרץ, מנכ"ל החברה, דורון זנדר, סמנכ"ל הכספים, וקרן בן סימון, סמנכ"לית הפיתוח העסקי. ייעצו לצדדים בליווי העסקה מנשה גייזלר ז"ל ועמית גולדווסר ואת בוני התיכון ליווה ביעוץ פיננסי שרון זאורבך מחברת הייעוץ MNS consulting.

לדברי עמי פרץ, מנכ"ל בוני התיכון : "בוני התיכון הפכה בשנים האחרונות לאחת השחקניות הגדולות והמובילות בישראל בתחום של התחדשות עירונית , עם למעלה מ-16,000 יחידות דיור בפרויקטים רחבי היקף באזורי הביקוש. שיתוף הפעולה עם קבוצת השקעות איכותית כמו הפניקס הינו הבעת אמון ביכולות החברה ובאיכות הפרויקטים ובפוטנציאל הרב הגלום בהם. השיתוף יסייע לנו להאיץ את פעילותנו זו ולקדם בשנים הקרובות מספר משמעותי של פרויקטים שיגיעו לשלבי הבשלה. העסקה עם הפניקס משקפת את הערך הרב שיצרה בוני התיכון, הן לעצמה והן לדיירים שהינם שותפי החברה לדרך, לפעילות בתחום ההתחדשות העירונית. העסקה מחזקת את בסיס ההון ומגבירה את הגמישות הפיננסית לטובת המשך יישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסבוני התיכון התחדשות עירוניתבוני התיכון התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...