עורך דין מאשקלון נעצר בחשד לזיוף מסמכים והשתלטות על חברת מקרקעין בשווי מיליונים

רשות המיסים והמשטרה עיכבו לחקירה את עורך הדין ושלושה חשודים נוספים. על פי החשד הארבעה השתלטו על חברת מקרקעין רדומה שהחזיקה 13.5 דונם ומכרו את הקרקעות

שיתוף הכתבה
מעצר אילוסטרציה (שאטרסטוק)מעצר אילוסטרציה (שאטרסטוק)

על פי החשד, נוכלים השתלטו על חברת מקרקעין באמצעות מסמכים מזויפים ומכרו קרקעות במיליונים ללא ידיעת הבעלים החוקיים. כך מדווחות היום רשות המיסים ומשטרת ישראל.

לדברי המשטרה ורשות המיסים, חוקרי ההונאה של משטרת ישראל ופקיד שומה חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום ברשות המסים, עיכבו אמש לחקירה עורך דין העוסק בתחום המקרקעין בעיר אשקלון, עם עוד שלושה חשודים נוספים, בחשד להשתלטות בדרכי מרמה על חברה רדומה תוך שימוש במסמכים מזויפים ורישומים כוזבים במסמכי התאגיד.

לדבריהם, מידע מודיעיני שנאסף בפקיד שומה חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום הצביע על חשד לעבירות הונאה ומרמה נוסף על עבירות מס.  בכך המידע הוביל לחקירה סמויה שאותה ניהלה יחידת הונאה דרום במשטרה עם פקיד שומה חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום.

על פי החשד, עורך דין בתחום הנדל"ן ושותפיו איתרו חברה רדומה שהחזיקה בכ-13.5 דונם של קרקע במרכז הארץ. החשודים הצליחו להשתלט על החברה תוך שהם מזייפים טופסי העברות בעלות, רישומי מניות וטופסי רישום דירקטורים, ולאחר ההשתלטות על החברה מכרו החשודים את הקרקעות לקונים תמימים, ובדרך זו גרפו לכיסם מיליוני שקלים.

החשודים, בגילי 60-50, שוחררו בתנאים מגבילים. במקביל לחקירה הופעלו צווי הקפאה לנכסיהם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות המיסיםמשטרת ישראלהונאהחברת מקרקעין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...