טדי שגיא פותח פארק שעשועים שיוקדש לדמות הגיימינג לארה קרופט

הפארק ייקרא Tomb Rider: The Live Experience ויתפרס על שטח של כ-2,800 מ"ר, ובכל פעם ניתן להכניס אליו קבוצה בת שמונה אנשים

שיתוף הכתבה
לארה קרופט על רקע קרדן מרקט (צילום לארה קרופט: יח"צ. צילום הקרדן מרקט: ג'ורג' רקס)לארה קרופט על רקע קרדן מרקט (צילום לארה קרופט: יח"צ. צילום הקרדן מרקט: ג'ורג' רקס)

לרגל 25 שנה לצאת משחק הווידאו הראשון בכיכוב לארה קרופט, גיבורת משחק הווידאו טומבו רייבר, הוצב בקמדן מרקט, בבעלות טדי שגיא, פסל בדמותה בגובה  2.7 מטרים הכולל אלמנטים עיצוביים מהיסטוריה בת 25 שנה של הדמות.

הפסל הוא רק הקדמה למיזם הגדול של שגיא: הקמת פארק שעשועים המבוסס על משחקי הווידיאו ועל שלושת הסרטים בכיכובה של קרופט שמוקם בימים אלו ברובע קמדן, וייפתח לקהל הרחב בתאריך הסמלי: 1 באפריל.

הפארק המקורה יאפשר לנכנסים אליו להיכנס לעולמה של קרופט ולהצטרף לאחד ממסעותיה. הפארק ייקרא Tomb Rider: The Live Experience ויתפרס על שטח של כ-2,800 מ"ר, ובכל פעם ניתן להכניס אליו קבוצה בת שמונה אנשים.

הפארק נוצר על ידי Little Lion Entertainment הבריטית, החברה המובילה בבריטניה ביצירת אטרקציות בידור ופנאי, שבין היתר מבוססות על גיבורים בדיוניים דוגמת קרופט. שותפיה ליצירת הפארק הם מפתחת משחקי הווידאו Crystal Dynamics ומפרסמת משחקי הווידאו Square Enix.

מטרת המיזם היא לגוון יותר את קהל הקונים בקמדן מרקט, שכבר עכשיו הוא מהאטרקציות החמות בלונדון.

אילון גורפינקל, מנכ"ל LabTech, מקבוצת טדי שגיא, ציין: "אני מאוד שמח שהקמדן מרקט נבחר כמיקום עבור החוויה המדהימה של טומב ריידר. אני מאמין שהאטרקציה הזו תהפוך לאחת הפופולריות בלונדון".

דאלאס דיקינסון, המפיק בפועל של "טומב ריידר" בחברת Crystal Dynamics, הוסיף: "לארה היא אייקון שחוצה דורות, ולכן אנחנו מאמינים שמעריצים מכל הגילאים ירוצו, יקפצו ויתנדנדו בתוך הפארק כדי לנצל את ההזדמנות להציל את העולם לצד הגיבורה שלהם".

לאחרונה דווח כי שגיא מכר את פרויקט לאבס - חמש קומות במגדלי עזריאלי שרונה — ב־130 מיליון שקל לקבוצת עזריאלי. בעסקה אחרת מכר שגיא לקרן ריאליטי קרקע באזורי חן בתל אביב תמורת 220 מיליון שקל. הקרקע נרכשה משיכון ובינוי והיא בשלבים מתקדמים של חתימות.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טדי שגיאקמדן מרקטלארה קרופט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...