ישראל-קנדה נכנסת לתחום הדיור המוגן וקונה נכס בסכום של 125 מיליון שקלים

סמנכ"ל הכספים של החברה, גיא קנדה, חתם היום על הודעה לבורסה בת"א בנוגע להתקשרות בהסכם לרכישת בית דיור מוגן בכפר שמריהו. שטח הנכס: כ־8.4 דונם

שיתוף הכתבה
ברק רוזן, מנכל ישראל-קנדה ויור משותף; צילום חן גליליברק רוזן, מנכל ישראל-קנדה ויור משותף; צילום חן גלילי

ישראל-קנדה הודיעה היום (ד') לבורסה בתל אביב על כניסתה לתחום פעילות בדיור מוגן והתקשרות בהסכם לרכישת בית דיור מוגן 'מועדון נווה אביב' בכפר שמריהו. בדיווחה נכתב: "החברה מתכבדת לדווח כי דירקטוריון החברה קיבל החלטה על כניסה לתחום פעילות נוסף ולעסוק, לפעול וליזום בתי דיור מוגן לאוכלוסיית הגיל השלישי, בבתים המאופיינים ברמת גימור גבוהה ומתן שירותים נלווים ברמה גבוהה, תוך כוונה לרכוש בתי דיור מוגן או קרקעות עם תב"ע קיימת לדיור מוגן ובין השאר ליזום ולמקסם את תוספת הזכויות. פעילות החברה תתבצע באמצעות חברת בת ייעודית (בבעלות מלאה של החברה) שתרכז את פעילות תחום הדיור המוגן".

במסגרת ההחלטה שהתקבלה אתמול (ג'),התקשרה חברה נכדה עם מועדון נווה אביב כפר שמריהו, אשר מוחזקת במלואה על ידי ישרס חברה להשקעות, שהינה צד ג' שאינו קשור לחברה או למי מבעלי השליטה בה. ההסכם הוא על רכישת מלוא הזכויות במקרקעין הנ"ל בשטח של כ־8.4 דונם עליהם כאמור, פועל בית דיור מוגן. 

בתמורה לרכישת הנכס תשלם החברה הנכדה למוכרת 125 מיליון שקלים, בתוספת מע"מ כדין. העסקה תתבצע בשני תשלומים: תשלום ראשון על סך 25 מיליון שקלים בתוספת מע"מ כדין, ששולם במועד חתימת ההסכם כנגד רישום אזהרה לטובת חברה נכדה לאחר התקיימות בתנאי המתלה. היתרה תשולם בתשלום השני על סך 100 מיליון שקלים בתוספת הפרשי הצמדה לעליית מדד המחירים לצרכן כמו גם תוספת מע"מ כדין. הסכום יעבור עד ליום האחרון בשנה, ה־31.12.22 ויוכל להתבצע קודם לכן לפי החלטה של החברה הנכדה. 

במסגרת ההסכם נקבע, כי החברה הנכדה תיכנס בנעלי המוכרת בכל הקשור להפעלת בית הדיור המוגן, וזאת החל מיום 1 ביולי 2022 בכפוף להתקיימותו של התנאי המתלה. בית הדיור המוגן מעמיד לרשות הדיירים יחידות דיור ובנוסף לכך שירותים הכוללים ארוחות, שירות רפואי ופעילות תרבותית וחברתית. הפעילות הקיימת, נכון למועד זה, בבית הדיור המוגן אינה מהותית. בכוונת החברה הנכדה, לבצע שדרוג איכותי לנכס ולפעול לאכלוסו המלא לאחר מכן. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דיור מוגןישרס - חברה להשקעות בע"מכפר שמריהוישראל-קנדהמועדון נווה אביבים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...