עסקה נוספת לאזורים בירושלים: רכשה קרקע בשכונת הר נוף ב-113 מיליון שקל

בהסכם זה רוכשת החברה המנוהלת על ידי רון אבידן, כ-90% מהזכויות במקרקעין בשטח כולל של 4,273 מ"ר, והיא צופה כי תוכל לבנות כ-180 יח"ד

שיתוף הכתבה
רון אבידן, מנכ"ל אזורים (צילום: ליאת פלדמן)רון אבידן, מנכ"ל אזורים (צילום: ליאת פלדמן)

חברת אזורים הודיעה היום על חתימת הסכם עם שותף לרכישת קרקע ברחוב קצנלבוגן 86, בשכונת הר-נוף, מהשכונות המבוקשות בעיר. בהסכם זה רוכשת אזורים כ-90% מהזכויות במקרקעין בשטח כולל של 4,273 מ"ר. הסכם הרכישה הסתכם בתמורה של כ-113.2 מיליון שקל (בתוספת מע"מ) והחברה צופה כי תוכל לבנות כ-180 יח"ד.

החברה סבורה כי יש ביקוש גבוה בהר נוף לעומת היצע דליל. לכן  היא בחרה להתמקד בביצוע עסקאות של רכישת קרקעות באזור זה אשר יאפשרו לה לבנות מאות יח"ד בשכונה בשנים הקרובות. הסכם זה מצטרף להסכם הקומבינציה שנחתם באותו רחוב מאפריל 2021, והזכייה במכרז על הקרקע בפי גלילות מדצמבר 2021, שעבורו שילמה 300 מיליון שקל עם חברת מימושים.

כמו כן, עסקה זו מצטרפת לשורת עסקאות שחתמה חברת אזורים באזור ירושלים לאחרונה על קרקעות בצומת פת, רוממה ובבית הכרם, ולצד פרויקטים נוספים שנמצאים במסגרת התחדשות עירונית שמובילה החברה בעיר ירושלים. למשל אזורים אחראית לתוכנית במגדל הכרם ברח' הרצל בעיר, שבו צפויות 155 יח"ד. 

לדברי רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על ההסכם בשכונה המבוקשת. זהו ההסכם השלישי שאזורים חותמת בהר נוף, ואנו סמוכים ובטוחים שהיקף המתחם והפרויקט יהיו בעלי היקף משמעותי ויניבו ערך לשכונה ולקהל היעד הירושלמי. הר נוף מצטרפת לשורה של הסכמים משמעותיים שנחתמו בשנה האחרונה בעיר ירושלים. אזורים מסמנת את העיר כיעד מרכזי להשקעה ופיתוח ובכך מובילה מספר פרויקטים הפונים לקהל יעד מגוון. העסקאות האחרונות ממשיכות לחזק את האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי הפעילות ויצירת צבר פרויקטים להמשך, תוך התמקדות באזורי הביקוש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםרון אבידןירושליםשכונת הר נוף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...