גזית גלוב זכתה בבית כאל בגבעתיים, תשלם תמורתו 336 מיליון שקל

חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל גזית גלוב: "אנו שמחים מאוד על הזכייה בבית כאל המהווה עבורנו המשך ישיר לאסטרטגיה שאותה אנו מובילים לפיתוח נכסים בעלי עירוב שימושים של מסחר, משרדים ומגורים הממוקמים באזורים סופר אורבניים"

שיתוף הכתבה

גזית גלוב, חברת הנדל"ן המניב הגלובלית, הודיעה הבוקר כי זכתה במכרז לרכישת בית כאל במתחם כורזין גבעתיים, בשטח של כ-7 דונם. בו ממוקם מבנה משרדים בן 3 קומות בשטח של כ-9,000 מ"ר.

כיום מחזיקת הנכס היא חברת כאל כרטיסי אשראי, והיא צפויה לפנות אותו בעוד כשנה. תמורת הנכס תשלם גזית 336 מיליון שקל לפני מע"מ והיטלי השבחה . על המתחם חלה תוכנית מאושרת הקובעת זכויות בנייה לשני מגדלים בגובה של 27 קומות, בהיקף זכויות של כ-4,500 מ"ר למסחר, 39,000 מ"ר  לתעסוקה, 4,000 מ"ר למגורים (58 יח"ד) ו-1,550 מ"ר  למבני ציבור. הוועדה המקומית גבעתיים החלה לקדם תוכנית להגדלת זכויות הבנייה ל-40 קומות והוספת שטחי תעסוקה בהיקף של 15,000 מ"ר  ובסה"כ כ-90,000 מ"ר. נוסף על כך, הנכס ממוקם במרחק של כ-200 מטר משתי תחנות רכבת קלה של הקו הסגול הנמצא בבנייה.

לדברי חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל גזית גלוב : "אנו שמחים מאוד על הזכייה בבית כאל המהווה עבורנו המשך ישיר לאסטרטגיה שאותה אנו מובילים לפיתוח נכסים בעלי עירוב שימושים של מסחר, משרדים ומגורים הממוקמים באזורים סופר אורבניים, בסמיכות לתחנות הסעת המונים, כמו במקרה זה הקו הסגול של הרכבת הקלה. מתחם כורזין בגבעתיים נמצא על עורק תחבורה מרכזי בלב גוש דן באזור צפוף אוכלוסין בסביבה עם רמה סוציו-אקונומית גבוהה, אזור הנהנה מביקוש חזק לשטחי תעסוקה מגורים ומסחר. רכישה זו היא בהתאם למדיניות החברה להרחיב את פעילותה בישראל."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובחיים כצמןבית כאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...