תור הזהב של המרלו"גים: קבוצת גולף תעבור למרלו"ג ענק בקיסריה, כמה דמי שכירות היא תשלם בחודש?

החברה לנכסי קיסריה תקים את המרלו"ג ותעמיד אותה להשכרה לטובת קבוצת גולף • תקופת השכירות שהוסכמה בין הצדדים כ־25 שנים • מועד האכלוס: לא יאוחר מיום 31.12.2024

שיתוף הכתבה
מרכז לוגיסטי - אילוסטרציה (שאטרסטוק)מרכז לוגיסטי - אילוסטרציה (שאטרסטוק)

קבוצת גולף בהנהלתו של אייל גרינברג, הודיעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי היא חתמה על הסכם עם החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, במסגרתו תקים החברה לנכסי קיסריה עבור החברה מרכז לוגיסטי חדש, בחלקו הצפוני של פארק העסקים והתעשיה קיסריה, בשטח כולל מוערך של כ־29 אלף מ"ר, בתמורה לדמי שכירות חודשיים על סך 800 אלף שקל. המרלו"ג החדש אמור להחליף את המרכזים הלוגיסטים הקיימים של החברה.

בתוך כך, החברה פרסמה את הדו"ח השנתי שלה ממנה עולה היא הרוויחה 49 מיליון שקל בשנת 2021, עלייה של 177% לעומת שנת 2020 אז היא הרוויחה 16 מיליון שקל בלבד.

תקופת ההסכם לרבות תקופת ההקמה היא 24 שנים ו־11 חודשים ממועד חתימת ההסכם. דמי השכירות יעודכנו לאורך תקופת ההסכם בהתאם לקבוע בהסכם השכירות, בסכום שאינו מהותי לחברה. נוסף לדמי השכירות, ישולמו על ידי החברה דמי ניהול ושירותים חודשיים בהיקף לא מהותי. קבוצת גולף מעריכה כי היקף ההשקעה שלה במרלו"ג החדש להערכת החברה, יסתכם בכ־10 מיליון שקל, והיא תבוצע במהלך תקופת ההקמה של המרלו"ג החדש, שתחל במועד החתימה על הסכם השכירות ותסתיים במועד המסירה.

כל ההיתרים הדרושים לבניית המרלו"ג החדש צפויים להתקבל עד 18 חודשים ממועד החתימה על ההסכם, כאשר מועד המסירה הצפוי הינו עד לא יאוחר מיום 31.12.2024. בהסכם נקבעו הוראות בדבר אפשרות קבלת הנכס במועד מוקדם יותר.

כאמור, שטח המרלו"ג יתפרס על פני כ־29 אלף מ"ר, מתוכו כ־21 אלף מ"ר שטח עיקרי - שטחי אחסון, לוגיסטיקה וגלריות, נוסף על כך יכלול המרלו"ג החדש כ- 8,000 מ"ר שטח עבור מדרכי רשת, שיבנו ע"י החברה, על חשבונה, והחברה לא תידרש לשלם בגינם דמי שכירות חודשיים.

"בהתאם להסכם השכירות, לחברה הזכות לבקש מהחברה לנכסי קיסריה, שזו תבנה עבורה גלריה נוספת, בשטח מוערך של כ- 2,500 מ"ר ברוטו, אשר תקוזז משטח מדרכי הרשת. עוד זכאית החברה, לאחר מועד המסירה, לבקש מהחברה לנכסי קיסריה, כי זו תבצע עבורה בניה נוספת, הכוללת ניצול זכויות בניה נוספות, ובמקרה כאמור הצדדים יחתמו על תוספת להסכם השכירות בהתאם לעקרונות שנקבעו בהסכם השכירות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת גולףהחברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילדדו"ח שנתי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...